[www.reposit.nl] nieuwe webshop, feedback gevraagd

1
Omschrijving van je concept:
Reposit.nl importeert externe SSD's, harde schijven en behuizingen van het merk Oyen Digital. De doelgroep bestaat uit AV professionals en verder iedereen die regelmatig data moet opslaan of overzetten op verschillende locaties (mobiel gebruik). Het assortiment gaat nog uitgebreid worden met losse SSD schijven (voor gebruik met de behuizingen), mSATA SSD en mSATA behuizingen.

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
  • Overeenkomst met fabrikant
  • WEEE registratie
  • EAN nummers
  • Webwinkel gemaakt
  • Teksten geschreven / vertaald
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het op de markt brengen van de genoemde hardware.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De producten onderscheiden zich door de gebruikte componenten, de aluminium behuizing en de aansluitingen (naast USB 3.0 ook eSATA en FireWire 800).

Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Een kritische blik op de usability en de 'look & feel' van de website en ieder ander nuttig commentaar.

Bij voorbaat dank!

www.reposit.nl
Externe SSD, harde schijven en behuizingen
Digital Room Correction v.a. de PC & Mac

Re: [www.reposit.nl] nieuwe webshop, feedback gevraagd

2
De website oogt wat saai maar hoeft niet persé een probleem te zijn bij B2B.

Omdat je focus wel op de AV branche ligt hoop ik dat jouw leverancier je ook bij zal staan in het geval van een eventuele schadeclaim.

Persoonlijk zou ik de reviews van Amazon niet plaatsen omdat het product daar voor een lagere prijs staat.

4
AJvR schreef:Bedankt voor je reactie.

De prijzen op Amazon lijken inderdaad voordeliger maar deze zijn exclusief:
  • - BTW
  • - invoerrechten
  • - verzendkosten
Het prijsverschil wordt, daarmee rekening houdende, minimaal.
Probleem is, 99% van de bezoekers consument zien dat pas tijdens afrekenproces.. dus al veel afhakers bij je winkel daardoor die enkel naar de prijs bij product kijkt.

mbt je webwinkel. Ik vond hem vrij koud, zag in de overzichten bv geen prijs bij het product staan.
De prijs stond pas bij product zelf. Dan moet men te vaak klikken, en gezien M-Commerce hard opkomt.. dan heb je daar veel wegklikkende klanten voor terug..
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Maurice schreef:
AJvR schreef:Bedankt voor je reactie.

De prijzen op Amazon lijken inderdaad voordeliger maar deze zijn exclusief:
  • - BTW
  • - invoerrechten
  • - verzendkosten
Het prijsverschil wordt, daarmee rekening houdende, minimaal.
Probleem is, 99% van de bezoekers consument zien dat pas tijdens afrekenproces.. dus al veel afhakers bij je winkel daardoor die enkel naar de prijs bij product kijkt.

mbt je webwinkel. Ik vond hem vrij koud, zag in de overzichten bv geen prijs bij het product staan.
De prijs stond pas bij product zelf. Dan moet men te vaak klikken, en gezien M-Commerce hard opkomt.. dan heb je daar veel wegklikkende klanten voor terug..
Mee eens. En de bezoeker klikt erop en is weg van je webshop. Zwaai zwaai bye bye.

Het voelde net alsof ik moest zoeken naar de prijs. Dan staat de inc. en exc. prijs ook nog even groot, moet je ook nog nadenken.

De webshop zelf doet me denken aan "vroeger". Lekker simpel, niet teveel poespas. Maar of je daar tegenwoordig veel publiek mee trekt weet ik eigenlijk niet. Ik zou er niet bestellen. Ik wil zien dat iemand zijn best heeft gedaan in kleine details ed.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

6
Ik heb de site niet uitgebreid bekeken, maar wat niet direct duidelijk wordt:
- Wat is nu jouw grote voordeel (Je USP), dus waarom zou ik bij jou kopen? Dat zou eigenlijk in 1 oogopslag duidelijk moeten zijn op elke pagina. De gratis verzending is al een start, maar vandaag de dag niet meer zo uniek dat dit doorslaggevend is...
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m