heeft lightinthebox een klantenservice

1
heb in februari 2013 een tablet besteld bij lightinthebox, stond er in het nederlands bij dus dacht ik betrouwbaar, een week later werd hij aangeboden , en moest ik nog extra kosten betalen ,had het al gelezen ,maar daardoor was de tablet nog wel goedkoop door, hij deed het goed tot 18 april . toen kwam er een zwart beeld, ik de hele website afzoeken overal een mail heen gedaan waar het maar kon, krijg je een algemeen antwoord met optiekeuzes? overal mijn klacht weer heen gestuurd maar steeds hetzelfde antwoord, ik ben er wel klaar mee.het lijkt goedkoop maar je kan echt nergens heen met je klachten.vond ik wel jammer, ik zit nu nog steeds te wachten op een persoonlijk antwoord, las ik op deze site over livechat , nou ik kan dat niet vinden op de site. jammer genoeg, ben dan benieuwd wat ze zeggen, want je hoort er niets van. ik denk dat ik hier niet zo snel weer bij zou bestellen.

Re: heeft lightinthebox een klantenservice

2
Dit forum is niet bedoeld voor cosumenten, maar om je toch een eindje op weg te helpen:

"Voor vragen over de status van bestellingen en andere after-sales support, logt u in in Mijn bestellingen en klikt op de bestelling waar u hulp bij nodig hebt. Vanaf de gedetailleerde bestelling pagina kunt u gemakkelijk de details bekijken van uw bestellingen, hun voortgang volgen en om hulp vragen door het indienen van een vraag bij de Klantenservice. We reageren normaal op alle vragen binnen 1 werkdag. "
Actief in webshopontwikkeling

Re: heeft lightinthebox een klantenservice

3
Helaas is Lightinthebox een Chinees bedrijf, je moet niet verwachten dat ze een goede Nederlandstalige klantenservice heeft.

Als je een vraag hebt ingezonden, krijg je altijd een eeuwig lange standaard mail hierop terug zonder persoonlijk antwoord. Dat probeer TS ook in zijn post duidelijk te maken.

Op deze pagina staat retour informatie:
http://www.lightinthebox.com/nl/knowled ... a2793.html

Daarnaast raad ik je aan om in de Engelse taal met hun de corresponderen.
Online verhuurder van: Beamers, Polaroid camera's en meer.

Re: heeft lightinthebox een klantenservice

4
"Goedkoop is duurkoop" , "Voor een dubbeltje op de eerste rang", "Eigen schuld, dikke bult".

Sorry, maar aan bestellen van goedkope rommel uit China zinnen nu eenmaal wat nadelen. Voortaan maar gewoon weer in Nederland bestellen. Dan krijg je tenminste goede producten en goede service. Ik kan echt niet begrijpen dat mensen die rommel uit China nog steeds bestellen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

light in the box, betrouwbaar?

5
ik heb zelf maandag 13 mei een aankoop gedaan bij light in the box ik heb een mobiel gekocht. ik heb gekozen dat hij binnen 10-20 werkdagen binnenkomt.

ik lees een paar forums omdat ik zeker wil weten dat light in the box betrouwbaar is, sommige zeggen; 'ik krijg alles binnen , het is een prima winkel. ' maar anderen zeggen ; 'het is een slechte winkel geen aankoop doen ! '

door al die reactie ben ik een beetje bang geworden :shock:

Re: heeft lightinthebox een klantenservice

6
Ons forum richt zich niet op het oplossen van problemen die consumenten hebben met intercontinentale webshops. Ook niet voor problemen met NL shops trouwens, al knijpen we dan soms een oogje toe. Deze gaat dicht.