2
Welkom op het forum!
Zou je een iets kleinere avatar willen gebruiken? Deze is vrij breed. Misschien iets vierkants?

Je bent Engels en vraagt naar de Nederlandse spelfouten? Grappig. Ik zag net je blog waarin in je laatste bericht maar een Engels woord staat. Onbeleivable. :-)

Sorry, verder inhoudelijk nog weinig op aan te merken.

3
HaHa jullie Nederlanders gebruiken veel meer Engelse woorden natuurlijk, handig voor mij soms, als ik het Nederlands woord niet kan bedenken.

Bedankt voor de link naar onze blog!

4
Ik snap niet helemaal wat de buienradar op je site doet. Als je nu een tent besteld dan is de bui al over als je hem hebt. ;-)

Een weersverwachting voor de komende dagen zou 'handiger' zijn.

Daarnaast linkt de buienradar door naar de website van hun. Voor je het weet ben je de bezoeker al weer kwijt.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

7
Lol. Nou ik had je wel begrepen hoor Jeff. Ik had even geen inspiratie om te reageren. Technisch lijkt de webwinkel te werken. Opmaak is m'n smaak niet helemaal maar dat komt denk ik ook omdat ik weinig met tenten heb. Misschien moet je iets meer vertellen over de lol van een tent?

neem nu je menu. Tentje 4x5 of tentje 6x7. Volgens mij moeten mensen al weten wat ze zoeken als ze dat begrijpen. Het enige wat ik zie is karpertent. Dat zal wel een half open tent zijn waarmee je droog en uit de zon kunt vissen?

Maar ik kan er dus niet veel over zeggen omdat ik er niet echt een gevoel bij krijg. Wat ik me wel afvraag, verhuur je die tentjes ook? Ik kan me voorstellen dat mensen vaak enkel voor een feestje een tent zoeken. Dat lijkt me misschien nog wel betere business dan echt verkopen? Zeker gezien de prijs. 200 euro voor een tent, die verkoop je zo voor 50 euro per weekend?