Enkel uit nieuwsgierigheid.
Wie is hier zelfstandige in hoofdberoep of bijberoep? Met het oog op de webwinkel.
Een paar jaar geleden leek het me onmogelijk om dat in hoofdberoep te doen, maar blijkbaar lukt het bij sommigen toch goed

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Ik ga volledig over als ik gemiddeld per maand over een jaar gerekend meer verdien dan mijn vaste baanJeroen__ schreef:Ik ben wel benieuwd naar jullie winstdoelstelling. Vanaf welke netto winst maak je van je webshop je hoofdberoep? Ben je tevreden met een winst die ongeveer gelijk is aan het minimumloon of heb je een hogere (of lagere) doelstelling?
Mijn jaarinkomen uit de shop is hoger dan mijn inkomen bij de baas maar daar ga je wel aan wennen.Elecs schreef:Ik ga volledig over als ik gemiddeld per maand over een jaar gerekend meer verdien dan mijn vaste baanJeroen__ schreef:Ik ben wel benieuwd naar jullie winstdoelstelling. Vanaf welke netto winst maak je van je webshop je hoofdberoep? Ben je tevreden met een winst die ongeveer gelijk is aan het minimumloon of heb je een hogere (of lagere) doelstelling?