Nicedressed

1
Graag zou ik jullie beoordeling willen horen over mijn webshop.
http://www.nicedressed.com
Hij staat nu ruim een jaar online maar krijg te weinig bezoekers/klanten
Ben er als onervaren iemand aan begonnen,maar wil graag leren.
Met de opbouwende kritiek kan ik dan gericht hulp gaan zoeken die me daar mee kan helpen het te verhelpen.

3
Wat zijn usp's ?

Ja er komt nog meer op de begin pagina te staan,was hem juist aan het veranderen.
Daar komen de aanbiedingen en attentie artikelen te staan.
Ben nog steeds bezig met nieuwe artikelen toe te voegen

4
Elena48 schreef:Wat zijn usp's ?
Unique Selling Points. Eigenschappen die jou onderscheiden van je concurrenten of waarom ik juist bij jou wat zou willen kopen. Het kan van alles zijn, zolang het jou maar gunstig brengt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Hallo,

als eerste moet ik zeggen dat ik enigszins verwonderd was dat het erotische kleding ging. Dat deed de naam nicedressed mij absoluut niet vermoeden. Misschien dat bij zulke producten juist de naam vd website toch iets meer van de inhoud prijs moet geven? Dat kan juist triggeren lijkt me.

Ik heb een product van je in google ingegeven "Veronique blue een speelse mini jurk" en toen kwamen er op de eerste pagina allemaal concurrenten van je tevoorschijn met dezelfde omschrijving. Nicedressed stond daar niet bij. Dus misschien dat je de omschrijvingen in je eigen woorden moet doen om je te onderscheiden en je interessanter te maken voor google?

Als ik op je headerbanner klik kom ik niet op je homepage. Dat is wel gebruikelijk en handig.

Je homepage zou ik echt iets interessanter maken dan nu het geval. zoals bv http://www.prettyyou.nl/catalog/
met wat categorieen, aanbiedingen, usp, waarom ik bij nicedressed moet kopen etc.

en mocht je iemand nodig hebben voor de vormgeving en zeker de productfotografie hou ik me ten zeerste aanbevolen :lol:
www.panjer.net
studiopanjer | bureau voor grafische vormgeving