4
door inetverhuurshop
Dat is 'leuk' voor de consument, maar best onhandig voor jou. Je moet dus aan het eind vd middag naar het PostNL postkantoor en als je pech hebt ook nog langs een DHL Servicepoint en een Kiala punt. Dit kost naast tijd ook nog extra administratieve afhandeling.
Wanneer je winkel gaat groeien, wil je het liefst dat alles in één moeite door gaat. Ik weet niet precies wat voor spullen je verkoopt, maar op het moment dat ik betaal wil ik het zo snel mogelijk in huis.
En dan de verzendkosten, als ik de 6,75 euro aan verzending moet betalen haak ik eigenlijk al af. Verzendkosten is echt anno 2011, ik wil het gratis in huis! Moet ik (bijvoorbeeld) >50 euro daarvoor besteden zal ik dat overwegen om nog even door het assortiment te neuzen. Anders ga ik weer een beroep doen op Google.
Ook Kiala is in mijn eigen anno 2011, de dienst is té langzaam in deze snelle tijd. PostNL (en DHL) kunnen hetzelfde bieden met betere opties en meestal ook betere locaties.
Dus mijn vraag blijft, waarom zou je PostNL, DHL4YOU.nl en Kiala naast aanbieden? Als je met één pakketsjouwer meer volume draait, kun je betere tarieven bespreken. (En de consument betere verzendkosten en service verlenen).
Maar goed, dat is uiteraard alleen hoe ik er tegen aankijk.
Online verhuurder van:
Beamers,
Polaroid camera's en meer.