Hoe kan ik voordeliger kleine pakjes versturen, details zijn :
- 1,1 kg
- afmetingen 39x25x18 ongeveer
- past net niet in brievenbus
- 1000-2000 zendingen per maand
- ophaal niet vereist, zou wel mooi zijn
Dit moet toch echt voordeliger kunnen.
Ik stuur per maand ongeveer 1000-2000 pakketjes, maar ik betaal per pakket momenteel 5,00.
Het vreet me echt helemaal kapot, vooral als ik eind van de maand een overzicht heb van de verzenkosten.
Re: Verzending kleine pakjes/pakketjes/paketten
2Is het niet een idee om dit uit te besteden? Bij dit aantal had ik er zelf al over nagedacht namelijk.
Dit scheelt je over het algemeen zowel in de verzendkosten als in de kosten voor verpakkingsmateriaal etc + deze kunnen tot later verzenden.Ook heb je hierdoor meer tijd voor marketing en niet al te onbelangrijk, jezelf.
Ik kan je eventueel in contact brengen met een webfulfilment bedrijf, mocht je interesse hebben.
Via welke verzender verstuur je nu eigenlijk? En wat verstuur je?
Bedenk je ook dat als je pakketjes niet laat afhalen, dat je dan ook zelf kosten moet maken om het weg te brengen. Het is verleidelijk om deze niet mee te rekenen, maar niet al te onbelangrijk
Dit scheelt je over het algemeen zowel in de verzendkosten als in de kosten voor verpakkingsmateriaal etc + deze kunnen tot later verzenden.Ook heb je hierdoor meer tijd voor marketing en niet al te onbelangrijk, jezelf.
Ik kan je eventueel in contact brengen met een webfulfilment bedrijf, mocht je interesse hebben.
Via welke verzender verstuur je nu eigenlijk? En wat verstuur je?
Bedenk je ook dat als je pakketjes niet laat afhalen, dat je dan ook zelf kosten moet maken om het weg te brengen. Het is verleidelijk om deze niet mee te rekenen, maar niet al te onbelangrijk