Begin dit jaar ben ik gestart met de voorbereidingen voor mijn webshop in biologische thee: KlooserThee.nl. Sinds anderhalve week 'zijn we live'.
Ik ben de webshop gestart vanuit een passie voor thee en een gemis aan echt goede thee. In de veel thee is tegenwoordig helaas niet de thee maar aroma de smaakmaker. Dit heeft niets meer te maken met de pure, verfijnde smaak van thee en zorgt voor een behoorlijke smaakvervlakking (zoals dit bij veel producten gebeurt). Ik wil met mijn theesoorten en theemelanges (o.b.v. o.a. kruiden en bloesems) de pure en verfijnde smaak van thee weer centraal zetten zodat mensen weer thee kunnen proeven zoals thee bedoeld is. Daarnaast heb ik er bewust voor gekozen om uitsluitend biologische producten te gebruiken.
Het is mijn eerste echte webshop die ik start en ik haal er tot nu toe in ieder geval veel plezier en voldoening uit.
Nu mijn website live is ben ik aangekomen in een volgende fase: bezoekers trekken. Ik sta nu een tijdje op google adwords maar merk dat de kosten/conversie verhouding niet optimaal is. Ik probeer dan ook om zo hoog mogelijk in de normale zoekresultaten te komen en ik ga de komende maanden op enkele streekmarkten staan om zo meer naamsbekendheid en omzet te genereren. Ik hoop dat ik op dit forum veel bruikbare tips tegenkom zodat ik mijn webshop tot een succes kan maken!
Re: Even voorstellen
3Zelf ben ik een minderend koffie verslaafde
, dus wellicht dat ik binnenkort bij je aanklop voor een lekkere thee
.

WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!