webwinkel expert gezocht

1
Ik ben opzoek naar iemand die veel verstand van verschillende webwinkel pakketten heeft, b.v. van:

Magento
X-cart
OpenCart
Prestashop
Zen Cart
enz.
enz.

Tevens bekendheid met de vaak vele voor deze pakketten aangeboden extra modules.

Het gaat om een klus waarbij pakket onafhankelijk bekeken wordt welke softwareoplossing met welke extra modules het meest geschikt zijn voor een B2B en B2C webshop voor mijn bedrijf en met welke software/extra modules dit zo goed mogelijk, snel mogelijk en goedkoop mogelijk gerealiseerd kan worden.

Indien je geïnteresseerd bent laat dan even weten welke ervaring je met welke software hebt en wat zo een onderzoek zou gaan kosten.

LET OP: gaat dus niet om de bouw van een dergelijk systeem

Re: webwinkel expert gezocht

3
bedankt voor je reactie.
Zal die site eens bekijken.
Heb al veel pakketten vergeleken afgelopen jaren, maar wordt er soms wanhopig van met alles wat mooi omschreven is maar uiteindelijk anders werkt.
Maar ook met extra modules dat voor elke functies soms wel 30 verschillende modules zijn, weet dan nog maar eens de juiste te vinden

4
Heb die wikipedia pagina even bekeken maar missen toch wel veel belangrijke systemen daar in de vergelijking zoals opencart en andere.

Verder zoals te verwachten is voornamelijk de standaard b2c functies die vergeleken worden, de punten die voor mij van belang zijn (b2b, dropshipping enz.) komen daaruit niet naar voren.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

6
Bedankt voor je reactie.
Ik ben niet echt een starter maar dus opzoek naar een vervangende oplossing voor huidige systeem.
Ondertussen is ook zo goed als zeker dat er gekozen wordt voor Opencart om het systeem mee te realiseren. Veel zit daar al in en veel functies kunnen met extra betaalde modules gemaakt worden. En dan blijft er inderdaad nog een stukje maatwerk over.