hallo,
ik zoek een leverancier voor beats by dre, het liefts dropshipper.
heeft een leverancier of bent u een leverancier stuur me een bericht.
groeten,
Re: leverancier gezocht voor beats by dre!!
2Dan kun je denk ik lang gaan zoeken, want die zijn er niet. Het merk wilt graag z'n status behouden.
3Die zijn er niet. De kans is ook nihil dat je jij er als beginnende webwinkelier aan kan komen.
Er zijn een aantal officiële leveranciers in Europa en die willen vaak alleen aan de grotere webwinkels leveren zoals Coolblue en Bol om de exclusiviteit enigzins te behouden.
Er zijn een aantal officiële leveranciers in Europa en die willen vaak alleen aan de grotere webwinkels leveren zoals Coolblue en Bol om de exclusiviteit enigzins te behouden.
Actief in webshopontwikkeling
4De enige NL distributeur levert inderdaad alleen aan grote webshops. Ze verlangen ook dat je de koptelefoons zelf op voorraad hebt en ze dus in grote aantallen inkoopt.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!