Ik zit nu al een tijdje te worstelen met de payment service provider. Ik ben nog niet gestart, maar wel al serieus in gesprek met een paar webbureau's en offertes aan het aanvragen. Ik ga of een magento of opencart webshop laten maken (nog even de kosten afwegen

Zelf ben ik nog aan het twijfelen. Natuurlijk is het goed kosten te drukken bij het opstarten van de webwinkel. Aan de andere kant denk ik dan... als ik meerdere betaalopties aanbiedt, heb ik meer kans op verkopen.
Ik hoor veel positieve verhalen over Buckaroo, maar als ik dan de tarieven nakijk krijg ik een halve rolberoerte. Voor elke verschillende betaalmethode moet je een maandabbonement afsluiten, en dan ook nog per transactie een bepaald bedrag afstaan. Dit lijkt mij erg duur, vooral als beginnende webshop ondernemer.
Dan ben ik ook nog aan het kijken geweest naar multisafepay, alleen uit hun 'pakketten' wordt ik op dit moment niet veel wijzer. Je hebt de fastcheckout, die kwa kosten niet slecht lijkt, eenmalige registratiekosten, geen maandabonnement, en een bedrag per transactie betalen. Maar ik kan nergens iets vinden over Onder Rembours verzenden. Volgens mij is deze fastcheckout zo te implementeren in de webshop, en heeft een redelijke vaste indeling? Gebruikt iemand hier misschien multisafepay zodat ik eens kijken hoe dat er in de praktijk (front-end) uitziet?
Dan is er nog de Omnikassa van de rabobank, die mij kwa kosten ook erg aantrekkelijk lijkt. Alleen lees ik hier niet zo veel positieve, en vooral negatieve verhalen over. Is dit intussen, anno 2013 al een stuk beter? Nadeel is dat ze geen betaalopties hebben voor Belgie en Duitsland (gezien ik me ook wel wil gaan richten om belgische markt). Al had mijn Opencart webburea persoon erover dat dit er wel aan zit te komen bij Omnikassa?
Dus ja wat is uiteindelijk wijsheid? Wat is jullie advies, en zijn er nog andere psp's waar ik nog niet aan gedacht heb?