Welkom op het forum, en welkom in ecommerceland!
Ziet er al goed uit. Mijnwebwinkel is prima software dus de meeste zaken zijn gewoon in orde. Maar je zou de eerste zijn als ik geen kritiek had, dus ik heb wel wat. Normaal is feedback gratis, maar zo'n hotstone massage ziet er eigenlijk best prima uit. Een gewone massage eigenlijk ook wel. Aangezien je nu 20% korting hebt is het niet eens zo duur. Hoeveel feedback moet ik geven wil ik een hotstone massage kunnen verdienen eigenlijk? Ik beloof bij tevredenheid een lovend gastenboekje berichtje!
Laat ik es een poging doen:
- Je kleurstellingen zijn een beetje saai. Beter saai dan schreeuwerig, zeker in jouw branche, maar iets meer spelen mag nog wel denk ik.
- Data noemen is meestal niet zo gunstig voor starters. Als je op je homepagina noemt dat je een korting geeft omdat je open bent, kan dat inderdaad mensen overhalen vanwege de prijs, maar het kan net zoveel mensen afschrikken die bang zijn om je eerste klant te worden. Ik wil gemasseerd worden door een ervaren masseur. Niet iemand die sinds vandaag het aanbiedt.
- Een Chello e-mail adres vind ik persoonlijk nooit zo netjes staan. Waarom gebruik je geen mailadressen van je eigen domeinnaam?
- Je gebruikt soms hoofdletters wat het minder goed leesbaar maakt volgens mij. Spa is geen naam toch? Dus hoeft op je homepagina niet met een hoofdletter?
- Als je eerste intro echt een persoonlijk welkom is snap ik de cursieve tekst. Toch denk ik dat een ander lettertype op je website, en minder gebruik van cursief schrijven je website prettiger leesbaar maakt.
- Je website is nog vrij bescheiden van formaat. Ik verwacht niet dat de zoekfunctie bovenaan iets toevoegt. Daarvan zou ik eerder contact maken, of een quote van een tevreden klant.
- Waarom gebruik je de armband als header? Dat was even verwarrend voor me. Ik dacht bij zo'n meisjessieraden webwinkel te komen maar kom gewoon bij een beautysalon. Kun je niet beter een foto tonen van hetgeen je het liefste wilt verkopen? Zijn dat echt de accessoires? Als het behandelingen zijn zou ik een foto tonen van je verbouwde etage of gewoon een mooie sfeerfoto van iets met kaarsjes o.i.d. Ook de sieraden uit je webwinkel geven me een verkeerd beeld. Ik zou een sieraad, een behandeling en een workshop (een van al je diensten) hier tonen zodat met die 3 fotos direct al je aanbod duidelijk wordt.
- Het gastenboek is geweldig. Maar kun je dit nog interactiever maken? Bijv. d.m.v. integratie van Twitter? Misschien iets voor later want ook dit ziet er al super uit.
- Sommige teksten en paginas zijn nog vrij beperkt. Zoals de retour pagina. Hoelang mag ik retourneren? Wat als iets nooit is aangekomen? Wat m.b.t. andere voorwaarden? Je hebt wel algemene voorwaarden dus daar kun je naar verwijzen op deze pagina.
- Bij contact kun je nog een kaartje tonen. Ik houd er altijd wel van direct in een oogopslag te zien waar iets zit. Met een link naar maps.google.nl kun je bezoekers gelijk een routebeschrijving laten maken.
- Ik zou in het menu het tweede woord zonder hoofdletters beginnen.
- Ik zou bovenaan nog geen winkelwagen tonen als er nog niets in de winkelwagen zit. Ook stap 2 en 3 al tonen terwijl er nog niets in mijn winkelwagen zit, lijkt me niet zo gunstig.
- Je URLs lijken nog niet geoptimaliseerd voor zoekmachines. Probeer een trefwoord .html pagina te krijgen in plaats van iets met vraagtekens.
- Mocht je zelf een representatief uiterlijk hebben dan kan het helpen als je een kleine foto plaatst. Niet eens om te laten zien hoe leuk je wel niet bent maar meer gewoon om een idee te geven van het type mens. Een massage is toch iets persoonlijks dus een nette verzorgde dame zou twijfel kunnen wegnemen. Het zou bijv. bij mij helpen als ik zie dat je niet te veel makeup draagt of als je zelf een nette huid hebt. Ergens verwacht ik dat toch van iemand met een eigen beautysalon. Of ben je een treurigkijkende troll met vieze vette huid, onverzorgde kleding en ziekige uitstraling? Dan zou ik het ook niet doen hoor.
- Misschien kun je het woord Nieuwsbrief linken naar een eerder verstuurde nieuwsbrief. Heb ik een idee wat ik ongeveer kan verwachten als ik lid wordt.
- De icoontjes linksonderaan de pagina lijken nogal rommelig. Kun je daar niet een mooi opgemaakt plaatje van maken waarin ze allemaal verwerkt zijn? Je Hyves kan er dan ook nog mooi bij!
- Je noemt nog weinig info bij de artikelen. Een grijze tas, ja dat zie ik ook. Maar vertel er eens iets over? Fantastisch om mee te stappen bijv. Of ehh.. Van wat voor soort geweldige niet vieswordende stof is het? Of welke bekende Nederlander droeg een vergelijkbare? Of zit er een apart zakje in voor je mobiel? Probeer het wat unieker te maken dan alleen een afbeelding.
Dat was het even voor nu!