Groothandel Dames kleding

1
Hoi ik ben opzoek naar de volgende dameskleding.
Ik ga mij volgende week inschrijven bij de KVK.
Ik heb al gezocht op google maar kan helaas niets vinden.
Ik heb wel een tal van andere groothandels in dames kleding gevonden maar helaas niet deze kleding.

Afbeelding

Re: Groothandel Dames kleding

4
Hallo Allemaal,

We zijn een groothandel/leverancier van dames,heren,kinder kleding,schoenen en accessories.
Door ons jarenlange ervaring in kledingindustrie en contacten hebben we een mooi netwerk kunnen opbouwen.
Bij ons kunt u trecht voor laatste mode trands van bekende merken zoals Diesel,Tommy H, Replay,G-Star...Alle Italiaanse merken maar ook voor minder bekende (goedkopere) merken.


We sturen onze klanten paar keer per week een updte van actueel voorraad.

Mocht u vragen hebben neem gerust contact met ons op!

Tel: 0108438803 en of 0637092166
Syp id: TheFashionexpert
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Groothandel Dames kleding

5
the fashion expert schreef:Hallo Allemaal,

We zijn een groothandel/leverancier
Nee, jullie zijn met name heel irritant oude topics omhoog aan het halen op dit forum :wink:

Re: Groothandel Dames kleding

7
Hello! Wij zijn een leverancier uit China, leveren alle soorten van sexy lingerie en vrouwen groothandel, zoals: babydoll en onderrokken, korsetten en bustiers, jurk en rok, panty's en kousen lichaam, lingerie grote omvang, sexy clubwear, etc. Er zijn vele stijlen, de meeste van de producten onder de € 8,snelle en veilige online aankoop.

http://www.allure-lingerie.com/