magento webshop ter overname kinderkleding

1
Door prive omstandigheden verkoop ik mijn magento webshop in kinderkleding. De webshop bestaat nu 4 jaar en sinds bijna 2 jaar een nieuwe webshop gebouwd in magento. Net nieuwste update uitgevoerd.. Alles erop en eraan.


Outlet en nieuwe collectie ( maar voornamelijk outlet ). Recente outlet.. merken: Tommy Hilfiger, McGregor, Vingino, Vinrose, Burberry, Cinque Bellaire, Lot & Binc...

Verkoop inclusief of exclusief de kleding!
950 nieuwsbrieflezers.
Mogelijkheid inloggen klant, diverse betaalmogelijkheden, onestepcheckout
gewoon een geweldige webwinkel waar veel uit te halen is en helemaal aan te passen is.

Domeinnaam, naam en begeleiding... alles zit erbij...
mail voor meer info en link

Re: magento webshop ter overname kinderkleding

4
Beste Marit,

Wat vampirelord bedoelt is dat er regels zijn opgesteld voor het aanbieden van een webshop hier.
Allereerst moet je dit even verplaatsen naar het forum "vraag & aanbod".
Tevens wordt in het eerste forum regels vraag & aanbod uitgelegd welke gegevens je moet tonen in de advertentie. Hoe meer informatie, hoe groter de kans op een serieuze reactie btw.

Vermoedelijk gaat een mod dit topic sluiten ;).
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: magento webshop ter overname kinderkleding

5
Elecs schreef:Beste Marit,

Wat vampirelord bedoelt is dat er regels zijn opgesteld voor het aanbieden van een webshop hier.
Allereerst moet je dit even verplaatsen naar het forum "vraag & aanbod".
Tevens wordt in het eerste forum regels vraag & aanbod uitgelegd welke gegevens je moet tonen in de advertentie. Hoe meer informatie, hoe groter de kans op een serieuze reactie btw.

Vermoedelijk gaat een mod dit topic sluiten ;).

bedankt voor de info ik heb inderdaad geen ervaring hiermee. ik heb geen idee hoe het te verplaatsen... ik ga er mee aan de gang :-)

Re: magento webshop ter overname kinderkleding

7
Elecs schreef:Je kan ook niet alles weten als nieuw lid :wink:

Verplaatsen bedoelde ik mee:
Nieuw topic'je aanmaken in de juiste categorie & hier als bericht geven "kan slotje op". Dan zakt hij vanzelf weg in de vergetelheid. :lol:

Succes met verkopen :wink:

thanks!!