[zonnepakje.nl] Shop in UV kleding, graag jullie feedback

1
Info over de shop:

Software
Draait op WP met WooCommerce (op shared hosting voor nu). Op dit moment ruim 200 artikelen online, allemaal met enkele variaties (maat uiteraard, soms ook kleur etc.).

Wat nog niet op orde / in de maak is
- SSL certificaat komt uiterlijk dinsdag. Betalingen lopen via Sisow dus de betaling zelf is beveiligd, maar da's natuurlijk niet genoeg.
- Nog geen keurmerk, vind het op zich eigenlijk geldklopperij (die klanten vooral schijnzekerheid biedt) maar overweeg om me aan te melden bij WebwinkelKeur; dat lijkt één van de meest serieuze keurmerken die ook daadwerkelijk wat proberen te bereiken voor zowel de klant als de shophouder.
- Na een update is de melding 'winkelmandje leeg' plots in het Engels; die ga ik opsporen en aanpassen.
- Er komt deze week een nieuw merk bij en een bestaand merk gaat er uit; qua assortiment dus een (niet al te grote) aanpassing.

Wat vind ik belangrijk?
Het allerbelangrijkste voor mij is de klantbeleving: is alle informatie makkelijk te vinden en duidelijk? Is de shop prettig te gebruiken of moet je zoeken naar bepaalde dingen?
Als er mensen met exotische browsers zijn: gaan er dingen 'stuk'? Ik heb browsershots gebruikt, maar hoewel erg handig zijn screenshots natuurlijk geen testers.
Over smaak valt te twisten, dus 'mooi' of 'lelijk' vind ik minder belangrijk - tenzij je de neiging krijgt om weg te klikken van de lelijkheid.

Zonnepakje is geen outlet; ik wil alleen de beste merken opnemen (en niets onder UPF50+) en de artikelen met een hele goede, persoonlijke service aanbieden tegen een eerlijke prijs. Het streven is een ruim assortiment, een prettige shop ervaring en goede voorlichting.

Het hoe en waarom van de shop heb ik al gepost dus dat sla ik hier even over. Staat trouwens ook op de site zelf :)

Alvast enorm bedankt voor jullie tijd en moeite!
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen

Re: [zonnepakje.nl] Shop in UV kleding, graag jullie feedbac

2
Heb met plezier je webwinkel doorlopen. Vind alles tot zover er erg professioneel uitzien, ook alle informatie die je verstrekt via de verschillende pagina's zoals onder klantenservice. Daarnaast vind ik het een erg verrassend product, eerlijk gezegd had ik nog nooit gehoord van zulke kleding. Ben zelf erg van het beschermen tegen zon, dus heb de producten onder dames ook even doorgekeken. Had je een leuke tanktini of zoiets gehad, had je er misschien een klant bij gehad. Heb jammer genoeg nog geen kinderen, anders was ik zeker al klant geweest nu :D

Kan eigenlijk niet echt op of aanmerkingen bedenken. Veel succes toegewenst met je webwinkel!
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

Re: [zonnepakje.nl] Shop in UV kleding, graag jullie feedbac

3
Dank je wel voor je reactie! Fijn dat de site zo goed in de smaak viel; ik heb er inmiddels zoveel uren in zitten dat ik bang ben dingen niet meer te zien ;)

Vind het ook erg belangrijk dat de informatie helder en duidelijk is, en makkelijk te vinden. Blij dat ik daar aan voldoe!

Voor volwassenen is het aanbod wat karig, inderdaad. Morgen komt er gelukkig wat hippe(re) kleding voor dames en heren bij, maar vergeleken met wat er voor kinderen te krijgen is komen wij er als volwassenen maar karig vanaf :cry:

Om mijn aanbod voor dames en heren te verbeteren kan ik niet erg veel doen; het nieuwe merk is top en ik ben enorm blij dat morgen toe te kunnen voegen, maar daarmee is de koek dan ook echt op. Wat dat betreft is dat nog een gat in de markt, maar gelukkig weet ik dat er merken bezig zijn dat gat op te vullen.

--

@All: helaas nog maar weinig feedback, terwijl ik wel emails ontving van enkele bedrijven die SEO optimalisatie aanbieden. Misschien had het welbekende zinnetje "acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld" eraan toe moeten voegen :wink:

Overigens wil ik er best eens naar kijken, maar bedrijven die hier lid zijn, mijn feedback vraag lezen en vervolgens niet de moeite nemen ook daadwerkelijk feedback te geven maar me een spammetje sturen ... die bedrijven zullen het in elk geval niet worden vrees ik :P
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen

Re: [zonnepakje.nl] Shop in UV kleding, graag jullie feedbac

4
Hoi :).

Wat mij opvalt >
Ik mis bestelknoppen etc op de homepage bij de producten.
De maat tabel mag wel even vertaald worden.
De 48uurs bezorging is ook wat jammer. Hier verlies je klanten op. Ik zou er iets van maken als; Binnen 12 uur verzonden ofzo.

Die informatie/blog etc is wel een leuke toevoeging om mensen net even over de streep te halen. Ik werk zelf in een drogisterij en heb de nodige papieren, maar heb toch nog het een en ander geleerd :).

Succes verder!
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [zonnepakje.nl] Shop in UV kleding, graag jullie feedbac

6
Dank voor de reacties!
Elecs schreef:Ik mis bestelknoppen etc op de homepage bij de producten.
De maat tabel mag wel even vertaald worden.
De 48uurs bezorging is ook wat jammer. Hier verlies je klanten op. Ik zou er iets van maken als; Binnen 12 uur verzonden ofzo.
Vrijwel elk artikel heeft varianten zoals maat en kleur. Je kan dus niet met één klik iets bestellen, ik weet dan niet welke maat het moet zijn.
Eerder had ik de bestelknop wel in beeld, met een standaard keuze. Gebeurde daardoor iets te vaak dat mensen vergaten de juiste maat te kiezen ..

Zal de tekst inderdaad aanpassen - in vrijwel alle gevallen worden de pakjes dezelfde dag verzonden, of de eerstvolgende werkdag.
Ilonajoy schreef:Wat ik mis zijn de wasvoorschriften?
Heb ik daar overheen gelezen?
Ja ;)
In het hoofdmenu UV Informatie > Kleding wassen en mooi houden.
Wellicht moet dat wat duidelijker, want dat is inderdaad handige info.
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen