Advies gevraagd. Printer met 2 papier laden

1
Ik zoek een printer waar 2 papier soorten in kunnen. Ik wil 1 lade gebruiken voor gewoon papier en 1 voor sticker papier. Het papier steeds omwisselen is me veel te lastig dus ik zoek een printer met 2 lades.

Het moet ook WiFi hebben, klerur en de mogenlijkheid voor dubbelzijdig printen.

Ik heb zelf al gezocht maar ik vind alleen printers met 2 laden die ook meteen 300+ euro kosten. Aangezien printers met 1 lade al voor een paar tientjes gaan vind ik dat nogal een prijsverschil.

Kan iemand mij een printer aanraden?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Advies gevraagd. Printer met 2 papier laden

5
Het Varaantje schreef:Bij de beschrijving staat 1 papierlade.. Is dit de verkeerde?
Ik vind 'm wel erg goedkoop inderdaad. Ik heb even mijn factuur nagezocht, op 20 december 2012 was die 269 euro (ex btw).
Maar als ik het staples plaatje bekijk, zie je inderdaad twee lades. En er is maar een MF8080CW..

Wellicht verkeerd gezegt, maar het heeft 1 lade en 1 invoer. Die invoer kan voor stickervellen gebruikt worden, maar daar kun je er niet meer dan 1 tegelijkertijd in stoppen. Het is dus geen lade, maar een invoer.

13
als je op de stickers verzendlabels wilt printen dan moet je een laserprinter nemen...
ik ben ook op zoek geweest naar een dergelijke printer maar heb uiteindelijk een dymo4XL er bij gekocht... was voor ons de makkelijkste en meest voordelige oplossing

in een ander topic vraag je daar ook naar, dus misschien was je zelf ook al tot deze conclusie gekomen :-)
Think again!

14
Klopt maar ik vind de dymo 4xl extreem duur. Komt bij dat een rol stickertjes ook nog eens 30 euro kost.... En de goedkope namaak variant heb ik nog niet gevonden in a6 formaat.

Bovendien heb ik al een dymo 400. Maar goed deze stickers zijn te klein voor een verzendlabel.

Met een printer kan ik veel meer. Ik heb nu wel al een klein printertje maar met 1 lade. Ik heb nu de Epson WorkForce WF-3540DTWF gekocht. Kan ik ook mee scannen en faxen. Dat zie ik de dymo nog niet doen :D
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

15
paraplu schreef:als je op de stickers verzendlabels wilt printen dan moet je een laserprinter nemen...
ik ben ook op zoek geweest naar een dergelijke printer maar heb uiteindelijk een dymo4XL er bij gekocht... was voor ons de makkelijkste en meest voordelige oplossing

in een ander topic vraag je daar ook naar, dus misschien was je zelf ook al tot deze conclusie gekomen :-)
Inderdaad wel verstandiger om een Dymo te gebruiken ipv een printer voor etiketten op pakketjes. Als je dan een printer neemt, sowieso geen inktjet inderdaad ivm uitlekken van de inkt.

Daarnaast plakken die stickers van een dymo ook gewoon veel beter dan stickervellen die in de printer gaan.

Ik zou liever 150 euro oid voor een 4XL uitgeven en dan een goedkoper laserprinter kopen.

17
Voor de mensen die opzoek zijn naar een Dymo printer is het volgende linkje wel interessant!

http://www.dymo-time.com/Q2_Benelux_Cas ... ture=nl-NL

Bij aanschaf van de LABELMANAGER 500TS AZERTY ontvang je € 30,- retour
Bij aanschaf van de LABELMANAGER 500TS QWERTY ontvang je € 30,- retour
Bij aanschaf van de LABELMANAGER WIRELESS PNP ontvang je € 30,- retour
Bij aanschaf van de LABELMANAGER 420P ontvang je € 30,- retour
Bij aanschaf van de LABELWRITER 450 ontvang je € 30,- retour
Bij aanschaf van de LABELWRITER 450 TURBO ontvang je € 40,- retour
Bij aanschaf van de LABELWRITER 450 TWIN TURBO ontvang je € 60,- retour
Bij aanschaf van de LABELWRITER 450 DUO ontvang je € 80,- retour
Bij aanschaf van de LABELWRITER 4XL ontvang je € 60,- retour

19
roald18 schreef:Voor de mensen die opzoek zijn naar een Dymo printer is het volgende linkje wel interessant!

http://www.dymo-time.com/Q2_Benelux_Cas ... ture=nl-NL

Bij aanschaf van de LABELMANAGER 500TS AZERTY ontvang je € 30,- retour
Bij aanschaf van de LABELMANAGER 500TS QWERTY ontvang je € 30,- retour
Bij aanschaf van de LABELMANAGER WIRELESS PNP ontvang je € 30,- retour
Bij aanschaf van de LABELMANAGER 420P ontvang je € 30,- retour
Bij aanschaf van de LABELWRITER 450 ontvang je € 30,- retour
Bij aanschaf van de LABELWRITER 450 TURBO ontvang je € 40,- retour
Bij aanschaf van de LABELWRITER 450 TWIN TURBO ontvang je € 60,- retour
Bij aanschaf van de LABELWRITER 450 DUO ontvang je € 80,- retour
Bij aanschaf van de LABELWRITER 4XL ontvang je € 60,- retour
Dat had ik ook al wel gezien maar dat blijft toch bijna 200 euro voor een labelprinter... Voor dat geld heb je dus een printer/fax/copieer apparaat met 2 laden en kleur. Het enige wat een dymo kan is een stickertje printen. Geld gewoon niet waard.

20
Sorry voor deze bump:

Maar ik gebruik al meer dan een half jaar met bijzonder veel succes en genot de Dymo 4XL met de grote verzendlabels. Ja die Dymo kost geld bij aanschaf maar je hoeft nooit meer inkt te kopen. Een toner voor een laserprinter is ook best prijzig en loopt voor grotere toestellen vaak op naar de kostprijs van een Dymo printer.

Natuurlijk de etiketten zijn niet zo goedkoop per rol van 220, maar ze kleven wel bijzonder goed voor verzending. A4 bladen met etiketten zijn ook niet goedkoop als je degelijke kwaliteit wenst.

Ik blijf wel trouw aan de originele van Dymo en deze koop ik in bij Amazon voor 14 Pond:

http://www.amazon.co.uk/Dymo-S0904980-L ... s=dymo+4xl

Het toestel zelf staat het goedkoopste bij Amazon.de voor 192 euro incl. btw (met BTW nummer betaal je geen BTW bij amazon):

http://www.amazon.de/gp/product/B002YNV ... d_i=301128

Bovendien heb je geen verlies bij het afdrukken van bv. 1 tot 3 labels. Bij A4 bladen heb je dan ofwel 1, 2 of 3 ongebruikte labels die je moet weggooien (of opnieuw printen maar dan moet je deze weer in de ladebak steken en zien dat hij de volgende op de juiste plaats print, en de printer kan er zich wel eens in verslikken aangezien papieren met maar half de labels op niet zo stevig zijn en vast lopen).

21
Nou met het laatste ben ik het niet mee eens, kwestie van labels overhevelen en goed laten kleven aan de onderlaag (zet het tussen een paar dikke boeken). En iedereen vindt dat je een laser moet hebben, want ja de inktlaag dat is een drama. Nou ik moet zeggen ik heb geen laser en ook geen problemen, al mijn zendingen komen aan sinds ik het nu bijna 2 maanden gebruik.

23
Ik heb nu ook een Dymo 4XL met de grote labels maar het lukt me maar niet om een goed label te printen via MyParcel.

De grote labels hebben nummer S0904980 maar deze staat niet in de lijst als ik het verzendetiket in PDF wil printen. Iemand de oplossing?