Re: webshop vernieuwd, graag feedback..www.pelusaonline.com

4
Het lettertype is inderdaad een beetje puberaal. Dat gebruikte je op de middelbare school omdat een a4'tje dan altijd zo lekker snel vol stond :P.

Verder vind ik het menu rechts niet handig. Niet gebruikelijk, en bovendien staat er nog een extra blok boven het menu met aanbiedingen waardoor je zelfs moet gaan zoeken.

Jammer dat je gekozen hebt voor Mijnwebwinkel. Hier ben ik, en met mij velen anderen op dit forum, niet zo enthousiast over. Het blijft behelpen met dit pakket, en er komt altijd een moment dat je over moet stappen naar volwassen software.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: webshop vernieuwd, graag feedback..www.pelusaonline.com

5
bedankt voor de feedback,

Ik kan het menu alleen links of recht kwijt...
De aanbiedingen komen willekeurig voorbij, dit is een extra optie, ze staan ook gewoon bij de producten.

Ik heb zelf niet voor mijn webwinkel gekozen, ik heb de webshop met website e.d. helemaal overgenomen.

Misschien dat ik idd. nog eens over ga, maar moet het voorlopig even hier mee doen, daarom wil ik hem zo goed mogelijk hebben.

Comic sans was ook al het lettertype dat bij het merk hoorde, het is een product voor baby's en peuters. Iemand een suggestie voor een lettertype?

Re: webshop vernieuwd, graag feedback..www.pelusaonline.com

6
Vrijwel elk lettertype is beter dan Comic Sans, dat kan gewoon écht niet ;)

Verder eens met bovenstaande: menu naar links, en de navigatie voor de shop helemaal bovenaan. Klanten laten zoeken naar de allerbelangrijkste navigatie is niet handig ...

Waar kan ik de magazijnuitverkoop vinden? Of moet ik daarvoor gewoon door de winkel heen struinen?

Edit:

Ook heel onhandig: klik je op Klantenservice, wordt je op die pagina verwezen naar het sub-menu. Wat je dan weer helemaal onderaan de pagina moet zoeken. Dat zou ik echt aanpassen; dergelijke zoekplaatjes kost klanten helaas.

Nog een edit (sorry ;))

Op dit moment is het retourbeleid in strijd met de wet, daardoor hebben klanten automatisch 3 maanden bedenktijd. Dat zou ik z.s.m. aanpassen -- wettelijk hebben klanten 7 WERKdagen de tijd om (een deel van) de bestelling terug te sturen.
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen

Re: webshop vernieuwd, graag feedback..www.pelusaonline.com

7
Nataschavasperen schreef:Comic sans was ook al het lettertype dat bij het merk hoorde, het is een product voor baby's en peuters. Iemand een suggestie voor een lettertype?
Dat het logo in Comic Sans is ontworpen betekent niet dat je hele website dat moet zijn. Ik zou kiezen voor Arial of Verdana. Volgens mij de twee meest gebruikte fonts online. Belangrijk bij de keuze van het font is dat deze op alle computers standaard beschikbaar moet zijn. Als je exotische fonts wilt gebruiken komt daar meer bij kijken (technisch) omdat de gebruikers het font anders niet te zien krijgen.

Ook een tip is om alle tekst in 1 kleur te doen. Misschien alleen de kopteksten in een afwijkende kleur. Het is met roze, blauw, turquoise en zwart veel te druk en rommelig zo op de homepage bijvoorbeeld.

Re: webshop vernieuwd, graag feedback..www.pelusaonline.com

11
De foto in de header komt niet goed uit. Lijkt wel uitgerekt.
De webwinkelnaam zie ik ook niet staan?
of is het Pluisje rechts in beeld? Kortom: niet heel duidelijk.

De foto op de contactpagina past niet.

Ik zie dat je aanbied op factuur te kopen. Ga je dit zelf regelen? Dat is een groot risico en daarnaast kost het veel tijd.

Als laatste vraag ik me af hoe je gevonden wilt worden in de zoekmachines. Er staat wel heel weinig tekst op de site....