Re: www.smokesmarter.nl vraagt om jullie mening

4
Bij mij geeft hij geen foutmelding. Ziet er een goede shop uit, ik vind het een pluspunt dat je veel aandacht hebt besteed aan contactmogelijkheden (duidelijke vermelding van telefoonnummer e.d.)

Maar: ik wilde info over retourneren en kwam terecht op de faq-pagina, daar vond ik dan wel wat vragen over 'verzenden', maar niet over retourneren. Dan klikte ik onderaan op 'bestellingen en retourneren', maar daar moest ik dan een bestelnummer ingeven, dus kreeg ik ook geen info. Als klant is dit toch informatie die ik meteen wil terugvinden.

Verder vind ik het wel goed dat er veel uitleg over de producten e.d. gegeven wordt

oh en er staat een kanjer van een dt-fout in één van je 'veelgestelde vragen' -> e-liquids, vraag 1 moet zijn : wat betekenT dit :D
http://www.rascalandchic.be - de eco dierenwinkel voor boefjes én snoesjes
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.smokesmarter.nl vraagt om jullie mening

5
Ik krijg ook geen foutmelding. Mooie site! Uitgebreid en zeer informatief. Zeer heldere contactinformatie en veel manieren om contact te leggen. Drie hele kleine puntjes:

- 'fruitsmaak', 'tabaksmaak' en 'veelgestelde' is één woord

- 'Hier bent u altijd verzekerd van kwaliteit en duurzaamheid. Onze producten dienen als gezonder alternatief voor roken. Bij SmokeSmarter koopt u altijd veilig en staat de klant altijd centraal.' Drie keer het woord 'altijd' en het is eigenlijk niet nodig: 'Hier bent u verzekerd van kwaliteit en duurzaamheid. Onze producten dienen als gezonder alternatief voor roken. Bij SmokeSmarter koopt u veilig en staat de klant centraal.' is net zo sterk zo niet sterker.

Verder dik in orde. Ik weet nu alles over elektrisch roken en ik rook niet eens :wink:
Eigen webshop starten? Probeer Shoppagina nu 30 dagen gratis!

Re: www.smokesmarter.nl vraagt om jullie mening

7
De site ziet er goed uit en ik snap dat het middelen zijn om te stoppen met roken. Toch zou ik het fijn vinden als je bijvoorbeeld op de homegpage wat meer textuele uitleg geeft over wat het precies is en doet. Volgens mij is dit ook positief voor je Google positie omdat je meer content hebt waar je op gevonden kan worden.

Verder zie ik dat de link naar je forum niet werkt in de slider op de homepage. Je krijgt de link:
http://www.smokesmarter.nl/www.smokesmarter.nl/forum/
Als je er gezamenlijk uitkomt, kan scheiden goedkoper.

Re: www.smokesmarter.nl vraagt om jullie mening

8
Bedankt allen voor de reacties!

- De foutmelding kwam waarschijnlijk door het overzetten naar een nieuwe (veel) snellere server. Het systeem van Magento en alle plugins maakt het allemaal redelijk zwaar, dus deze hebben we ge-upgrade.

- de FAQ gaan we nog uitbreiden, informatie over retourneren mag inderdaad uitgebreider

- taalfouten zijn we ook mee bezig, we gaan de hele shop waarschijnlijk laten doorlichten door iemand die hier zijn/haar expertise van heeft gemaakt

- link naar forum aangepast

- slider op de homepage van het forum vervangen door een slider voor ''keuzehulp'' om nog meer aandacht te besteden aan leken


Beetje bij beetje begint het er op te lijken. Bedankt allen voor de feedback en complimenten tot dusver!
Een minder schadelijk alternatief - de elektronische sigaret