Beste forum leden,
Ik ben opzoek naar iemand die een dating site kan maken. Het moet een beetje lijken op Pepper, maar dan met een eigen huis stijl.
Budget: € 2,000
Voor meer informatie PM.
Re: Opzoek naar een datingsite
2Voor welk pakket?
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen
3Hoe bedoel je voor welk pakket?
Zonnepakje schreef:Voor welk pakket?
4Op welk systeem de site moet draaien. Of wil je alles custom made hebben?
Wellicht handig om wat meer info te geven dan "site maken"

Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Ooh zo bedoel je.
Als het kan op Magento.
Als het kan op Magento.
Zonnepakje schreef:Op welk systeem de site moet draaien. Of wil je alles custom made hebben?
6Een dating site en Magento zijn volgens mij geen twee dingen die bij elkaar passen. Ga je dates verkopen ofzo?
Daarbij denk ik niet dat je voor 2.000 euro ergens gaat komen. Het ontwikkelen van een dergelijk complex systeem als een dating site zal eerder in de tien duizenden euro's lopen denk ik.

Daarbij denk ik niet dat je voor 2.000 euro ergens gaat komen. Het ontwikkelen van een dergelijk complex systeem als een dating site zal eerder in de tien duizenden euro's lopen denk ik.
7Datingsites vallen niet onder de scope van ons forum. We richten ons op webwinkels. Dit topic gaat daarom dicht. Mocht je dat onterecht vinden, dan kan je mij een priveberichtje sturen met toelichting.