Wie heeft er ervaring met een identiteits provider, bv facebook, google, twitter etc.
Een identiteits provider maakt het mogelijk dat een nieuwe klant met 1 klik zijn account aanmaakt op je webshop. Inclusief naw-gegevens en emailadres, zodat de betaal-afhandeling de enige hobbel is die een nieuwe klant nog hoeft te nemen.
Het kan ook nadelen hebben, bijvoorbeeld Facebook connect roept privacy vragen op bij gebruikers:
http://www.frankwatching.com/archive/20 ... gebruiker/
Wie maakt al gebruik van een identiteits provider en levert het een hogere conversie op?
Als je geen identiteits provider gebruikt, waar moet deze aan voldoen om hem te gebruiken voor je webshop?
Ik werk aan ShopAunt, een email gebaseerde shopping identiteit.
groet,
Simon
Webshops te koop
Te Koop: Webshop in infraroodverwarmingen te koop
Te koop: Webshop gespecialiseerd in stijlvolle infrarood verwarmingspanelen en luchtreinigers onder eigen geregistreerde merknaam. De webshop is inclusief een B2B portaal met vermogenscalculator.
Statistieken
1 bericht