[lintino.nl] webwinkel in lingerie en mode, feedback?

1
Beste,

Na vele onderwerpen zijn we uit eindelijk op het huidige ontwerp gekomen. Wij vinden onze layout op dit moment voldoende aangevuld. Graag horen wij of er nog opmerkingen zijn.

Wij onderscheiden ons van andere webwinkels door de vele filters die je kunt toepassen. De service staat voor ons boven aan! En natuurlijk diverse marketing strategieën. Door de Outlet hierin alle afgeprijsde artikelen te plaatsen deze moet nog gevuld worden!

Graag willen wij namens Lintino.nl graag de feedback ontvangen.

Alvast bedankt!

Groeten, Lintino

Re: [lintino.nl] webwinkel in lingerie en mode, feedback?

3
Mooie site!

Paar kleine puntjes vallen me op:

- De verticale streep (pipe) tussen Klantenservice en sitemap onderaan de pagina ontbreekt;
- Jammer dat de slideshow maar één slide bevat;
- In de het menu onderaan de pagina gebruik je de ene keer de ampersand (&) en andere keer schrijf je gewoon 'en'. Ik zou voor één schrijfwijze kiezen;
- Ik zou zelf de Facebook-button ergens anders plaatsen. Liefst ook vergezeld door de Pinterest- (voor jullie zeker interessant) en Twitterknop;
- De BH-sale leidt naar een productloze pagina...;
-Laat iemand even kijken naar de tekst op de pagina 'Over ons'. Staan enkele spelfouten (materiaal, leveringstermijnen) in en ik vind zelf de belofte dat jullie je best doen de bestelling zo snel mogelijk te leveren enigszins dubieus. Je levert toch gewoon binnen de beloofde termijn?
- Je biedt geen mogelijkheid tot achteraf betalen. Dit is wettelijk verplicht (voor tenminste 50% van het aankoopbedrag).

Veel succes met de shop!
Eigen webshop starten? Probeer Shoppagina nu 30 dagen gratis!

4
Mijn eerste indruk; nette webwinkel.

Slechts een slider in de slideshow, dat viel me wel meteen op.
Verder vind ik je ruilen en retourbeleid wat apart; je mag niet ruilen (terwijl je artikelen verkoopt die men toch relatief vaak zou willen ruilen) en kan alleen je geld terug ontvangen?

Na het passen mag het artikel eventueel terug gestuurd worden. Persoonlijk vind ik dat wat onhygiënisch..

Tenslotte nog de usp's helemaal bovenaan je pagina; 14 dagen retourrecht is (wordt?) de standaard, dus misschien een ander punt noemen?

Succes!
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
SmokeSmarter.nl schreef:De lay-out ziet er redelijk strak uit, op een 24'' scherm is het alleen wat klein/kaal. Erg veel wit aan de zijkanten. Ook zou ik een telefoonnummer + email adres in de bovenkant zetten, zodat op elke willekeurige pagina contact kan worden gezocht met jullie.
Bedankt voor je reactie, graag hou ik het kaal en strak omdat de meeste gebruikers gebruik maken van tablet en 19 / 22 inch schermen. Wat betreft het contact dit is zeker een punt die ik ga mee nemen en ga aanpakken.

6
Shoppagina.nl schreef: - De verticale streep (pipe) tussen Klantenservice en sitemap onderaan de pagina ontbreekt;
- Jammer dat de slideshow maar één slide bevat;
- In de het menu onderaan de pagina gebruik je de ene keer de ampersand (&) en andere keer schrijf je gewoon 'en'. Ik zou voor één schrijfwijze kiezen;
Al deze bovenstaande punten heb ik behandeld en aangepakt.
Shoppagina.nl schreef: - Ik zou zelf de Facebook-button ergens anders plaatsen. Liefst ook vergezeld door de Pinterest- (voor jullie zeker interessant) en Twitterknop;
- De BH-sale leidt naar een productloze pagina...;
-Laat iemand even kijken naar de tekst op de pagina 'Over ons'. Staan enkele spelfouten (materiaal, leveringstermijnen) in en ik vind zelf de belofte dat jullie je best doen de bestelling zo snel mogelijk te leveren enigszins dubieus. Je levert toch gewoon binnen de beloofde termijn?
Wat betreft de Facebook-butten en tips naar pinterest gaan we zeker doen dit neem ik mee voor de volgende update. Ik wil namelijk een balk toevoegen met de social media en hierbij dan ook de contact in vermelden.
Shoppagina.nl schreef: - Je biedt geen mogelijkheid tot achteraf betalen. Dit is wettelijk verplicht (voor tenminste 50% van het aankoopbedrag).
Wat betreft jou punt, dit wil ik niet aanbieden en ga ik zeker niet aanbieden naar mijn klanten. Deze optie is er wel als ze 50% voorruit betalen vanuit een bank overschrijving echter wil ik er geen gebruik van maken en moet dit ook niet vermeld worden.

Bedankt voor goede feedback!

7
Mar schreef:Mijn eerste indruk; nette webwinkel.

Slechts een slider in de slideshow, dat viel me wel meteen op.
Verder vind ik je ruilen en retourbeleid wat apart; je mag niet ruilen (terwijl je artikelen verkoopt die men toch relatief vaak zou willen ruilen) en kan alleen je geld terug ontvangen?

Na het passen mag het artikel eventueel terug gestuurd worden. Persoonlijk vind ik dat wat onhygiënisch..

Tenslotte nog de usp's helemaal bovenaan je pagina; 14 dagen retourrecht is (wordt?) de standaard, dus misschien een ander punt noemen?

Succes!
Bedankt voor de feedback, De slider heb ik gevuld met meerdere slides ik zal dit in de toekomst bij houden!.

U geeft aan na het passen is dit erg onhygiënisch. Als u u lingerie in de winkel past neem ik aan dat u ook weet dat er iemand voor u geweest is die dit artikel gepast heeft.

14 dagen retourrecht is niet standaard op heel veel webshops vind ik zelf 7 dagen retour recht. En ik vind dit een mooi punt om te noemen dat geeft de klant meer zekerheid om te bestellen bij ons.