[www.coloured-candy.nl] feedback graag

1
Hi iedereen,

Mijn naam is Astrid en ik ben de eigenaresse van de nieuwe webwinkel http://www.coloured-candy.nl
Dit is een webshop die betaalbare sieraden en horloges verkoopt, sinds 3 dagen "live". Ik maakte voor SEOshop gebruik van Shopify maar dit was toch niet optimaal geschikt voor de Nederlandse markt.
Ik denk hier zeker nieuwe dingen te kunnen leren over het hebben van een webshop, hopelijk kunnen we elkaar helpen en indien ik iemand kan helpen zal ik dat ook zeker proberen.
Feedback is altijd welkom :)

Ciao, Astrid van Coloured Candy

Re: [www.coloured-candy.nl] feedback graag

3
Er staan meer spel-en grammatica fouten tussen.

Verder geen achteraf betaalmethode en volgens mij mag je metalen ringen geen 'gouden ring' noemen.
Pin me er niet op vast, maar ik meende dat je goudkleurig/zilverkleurig beter kan gebruiken.

Veel facebook fans inderdaad, heb je ze gekocht? Zo niet, dan vind ik het erg knap gedaan!

Succes!

4
i-mobile schreef:Heel veel succes ! 3000 likes in 3 dagen is in ieder geval veel belovend. Ben zelf geen taal expert maar op je home page staat 'Verwend jezelf iedere dag' volgens mij is 'Verwen jezelf iedere... gebruikelijker.
Ik ben al iets langer bezig hoor, 3000 likes in 3 dagen krijg ik niet voor elkaar. Ik was inderdaad aan het twijfelen over 'verwend' of 'verwen' dus bedankt! :)
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Mar schreef:Er staan meer spel-en grammatica fouten tussen.

Verder geen achteraf betaalmethode en volgens mij mag je metalen ringen geen 'gouden ring' noemen.
Pin me er niet op vast, maar ik meende dat je goudkleurig/zilverkleurig beter kan gebruiken.

Veel facebook fans inderdaad, heb je ze gekocht? Zo niet, dan vind ik het erg knap gedaan!

Succes!
Met achteraf betalingen ben ik bezig, die betaalmogelijkheid komt er nog bij. Ik moet inderdaad nog beter onderscheid gaan maken tussen wat daadwerkelijk goud of zilver is en wat metaal is met een coating, hier ben ik helaas nog niet aan toe gekomen. Maar dank voor je feedback!

6
ColouredCandy schreef:Ik moet inderdaad nog beter onderscheid gaan maken tussen wat daadwerkelijk goud of zilver is en wat metaal is met een coating, hier ben ik helaas nog niet aan toe gekomen.
Bedenk dan dat goud en zilver ook metalen zijn. :wink: