Re: ukkepuk shop

2
Beste Karin,

Keurige shop. Paar kleine puntjes:

- Je biedt geen mogelijkheid tot achteraf betalen. Hoewel dit een riskante of dure methode is ben je verplicht deze mogelijkheid aan te bieden (bijvoorbeeld rembours, AfterPay, Klarna, etc.)
- De homepage zou iets afwisselender mogen. Het zijn nu vooral heel veel producten. Misschien producten afgewisseld met een tekstje (ook goed voor de vindbaarheid) en een grotere afbeelding.
- Het plaatje onderaan de pagina van PostNL loopt uit het tekstveld aan de onderkant. Dit staat een beetje slordig.
- Het woord 'Accessoires' in de menubalk is rood. Is daar een reden voor?
- De tekst op de 'Over ons'-pagina is wel erg summier. Wellicht kunt u hier een leuker verhaal plaatsen en tevens de bezoeker een goede reden geven om bij de bestellen.

Veel succes met je webshop!
Eigen webshop starten? Probeer Shoppagina nu 30 dagen gratis!

Re: ukkepuk shop

3
Nette webshop en ziet er goed uit!
De foto's met een donkere achtergrond zou ik wat oplichten.

Bij producten kan ik als consument ook tags toevoegen. Dit is misschien een beetje raar?

Succes!