GEZOCHT: sieraden groothandels voor een plus-size pols.

1
We horen (en ondervinden) regelmatig dat de standaard sieraden niet passen om een plus-size pols.
Dit is de "standaard" voor een brede pols:

Dames: 18,5 t/m 20 cm. Heren: 19,5 cm t/m 20,5 cm.

Allemaal leuk en aardig..maar er zijn ook dames die boven die cm zitten (waaronder wij zelf) en dus niet altijd die leuke armband aan kunnen.

Weet iemand hier een groothandel in sieraden die dus sieraden levert voor de plus-size pols. We snuffelen zelf al een tijdje rond maar nog niets kunnen vinden (wat bij onze wensen past).

Bedankt!

Re: GEZOCHT: sieraden groothandels voor een plus-size pols.

3
Het probleem is dat de meeste groothandel sieraden uit China komen, en daar hebben ze niet zulke dikke polsen. De ringetjes die ik als kindermaat verkoop (vanaf een jaar of zes kunnen Nederlandse kinderen die dragen) is daar een kleine damesmaat. :lol:

Misschien een paar modelletjes in grote maat laten maken? Er zijn zat sieradenmaaksters in Nederland die betere kwaliteit sieraden maken dat wat de groothandel levert.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: GEZOCHT: sieraden groothandels voor een plus-size pols.

5
Ik zie dat het bericht wat langer geleden is, maar misschien komt het nog bij je aan. Ik snap je vraag volledig, want ik kwam hetzelfde probleem tegen. Maar ik verkoop juist handgemaakte hippe en trendy sieraden voor de plus-size en brede pols. Kijk op http://www.bespecial.nl voor meer informatie. Onder het kopje BLINGED vind je de sieraden! Op dit moment heb ik nog geen webshop, maar stuur me gerust een mailtje.

Re: GEZOCHT: sieraden groothandels voor een plus-size pols.

7
Beste Life Pearls,

wij verkopen in onze webwinkel sieraden uit ons eigen atelier: Giovanni's design.
Alle sieraden zijn helemaal met de hand gemaakt, uniek en apart.
De klant kan zelf bepalen welke kleur ze wil, en alle maten zijn mogelijk, Giovanni maakt het niet uit.
Inmiddels is Giovannis'design ons best verkopende merk, en is een eigen site in de maak.

Heb je interesse , neem dan even contact op voor de mogelijkheden,

groetjes, Ans, Antema sieraden
http://www.antemasieraden.nl