Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Bikon
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 april 2013

Pinautomaat aanschaffen?

14 september 2013

Wij zitten er over te denken een pinautomaat aan te schaffen, we hebben steeds meer klanten die hun bestelling afhalen en dan dus direct moeten betalen.
Met een vermelding op de website dat je bij ons niet kunt pinnen en een rabobank/pinautomaat op 1,5 km afstand heeft dit nooit voor grote problemen gezorgd.
Echter is afgelopen week bekend geworden dat in het kleine dorpje waar we gevestigd zijn vanaf 1 januari 2014 de pinautomaat verwijderd word.
Om mensen die vergeten zijn cash mee te nemen niet 5km te hoeven laten rijden om geld te gaan halen zitten we erover te denken om zelf een betaal automaat aan te schaffen.

Ik heb wat rond gekeken op internet maar ik word tot nu toe niet erg wijs hieruit, vandaar mij vraag hier om ervaring te delen.

Ik zie veel op internet over het huren en kopen van een pinautomaat maar daarbij horen dan vaak abonnementen van +/- 25 euro per maand, zelf vind ik dit vrij stevig omdat er vaak ook nog transactie kosten / service kosten / etc. bijkomen

Op marktplaats zie ik ook pinautomaten staan van rond de 300 euro, wat als ik er 1 op marktplaats aanschaf? Heb ik dan nog een abonnement nodig o.i.d. nodig?

onze bank is Rabobank.
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Pinautomaat aanschaffen?

14 september 2013

Ik heb sinds 2 jaar een mobiel pinapparaat.
Kosten zijn 42,50 (ex) per maand maar het voordeel is dat ik hem op braderieën ook kan gebruiken.
kosten per transactie zijn peanuts.
Je kunt op MP wel een kopen, dan zal het abonnement goedkoper zijn maar overtuig je er eerst van of je bank dat merk/model/type nr wel ondersteund, anders heb je er niks aan.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

14 september 2013

Wanneer je niet per se een mobiel apparaat nodig hebt, schaf dan gewoon een degelijk apparaat aan (zo'n ding gaat 5-10 jaar mee) Huren is over zo'n periode veel duurder. Via het internet ben je geen telefoontikken kwijt en er zijn internetproviders die niets extra's rekenen voor de benodigde beveiligde verbinding. Een maandabo bij de bank voor pinnen is niet duur. Onderhoudsabo van het apparaat (updates en helpdesk) is wel 100€ per jaar.
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Pinautomaat aanschaffen?

14 september 2013

telefoontikken betalen bij een mobiele pin?
Je hebt er verstand van he? :lol:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Pinautomaat aanschaffen?

15 september 2013

Even moeten googlen wat dat dan weer is, telefoontikken :P
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

15 september 2013

Mijn vorige pinautomaat (8 jaar dienst gedaan) werkte gevoon via de telefoon. De nieuwe (sinds 2 jaar) via een internet verbinding. Ik had het ook niet over een mobiele pin maar over een vaste: van mobiele heb ik inderdaad geen kaas gegeten (want nooit nodig gehad)
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Pinautomaat aanschaffen?

15 september 2013

Ik heb toevallig onlangs een nieuw pin apparaat aanschaft. Wij hebben nu de YOMANI MU van Worldline. Ik heb gekozen voor koop van het apparaat omdat huur / lease altijd duurder is op lange termijn. Kies alleen voor huur / lease als je het geld niet kan missen, anders gewoon kopen.

Bij de ING kan je een pin apparaat aansluiten voor €3,65 per maand, en dan betaal je per transactie ±5 ct. Een voordelige oplossing, en de relatief hoge aanschaf haal je er binnen 1,5 jaar uit tegenover de prijs voor huren / leasen.

We hebben ook een tijd een apparaatje gehad wat je met je iPhone kon verbinden om te pinnen. Deze was van Adyen. Ik raad je dit echt af. We hadden vaak problemen met dit apparaatje, en klanten staan er ook wat vreemd van te kijken. Meer dan eens werd gevraagd of dat allemaal wel te vertrouwen was.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

15 september 2013

Hmm. Ik zie op de site van ATOS dat mijn Xenta nog tot 2021 gecertificeerd is. Tegen die tijd ben ik wellicht met pensioen, al zal PINNEN tegen die tijd dan wel door iets heel anders zijn vervangen.
 
Gebruikersavatar
Nieck de Weerd
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 april 2013
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

16 september 2013

Zoals hierboven al gezegd: kan je het geld missen dan zou het kopen van een automaat op de lange termijn voordeliger zijn. Is dit niet het geval wil ik je natuurlijk Pintip aanraden. :)

Het leasen van een pinapparaat kost je hier € 27,95 per maand + transactiekosten á € 0,05 per transactie. Overige kosten, zoals bankkosten en standaard service zijn inbegrepen. Kosten die je bij de bank meestal nog moet maken. Let hier op. Ga voor meer informatie naar de website: Spam
Pintip pinautomaat huren voor beurs, evenement of (pop-up) winkel? ✓ Geleverd binnen 24 uur ✓ Reviews 8.9
 
HorseTopShop
Berichten: 369
Lid geworden op: 07 februari 2011

Re: Pinautomaat aanschaffen?

16 september 2013

Neem aub geen mobiele pin van Sepay. Wij dachten ook dat het makkelijk was voor op braderieen enzo. Echter gaat de batterij niet langer dan 2 uur mee, dus daar heb je ook niks aan. Wij hebben hier 3 jaar lang niks anders dan ellende mee gehad.
3 van de 7 dagen in de week deed hij het standaard niet. En we hadden gemiddeld zo'n 15 storingen in de maand, waarbij hij er zo'n 7 uur per keer uit lag.
1 Keer hebben we 6 weken zonder werkende pin gezeten, omdat hun hun zaakjes niet op orde hebben.
En reken maar niet op service van Sepay. Want ze hebben alles mooi in hun AV opgenomen...
Om nog maar niet over de traagheid te spreken....

Wij hebben nu een apparaat die via internet gaat van CCV. Dat ding werkt altijd en is mega snel.
We hebben gekozen voor huren. Dan heb je perfecte service, eens in de zoveel tijd een nieuw apparaat en is er iets mee, krijg je een nieuwe van ze.
 
benjaminv
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 september 2013

Re: Pinautomaat aanschaffen?

17 september 2013

Ik heb net m'n eerste betaling ontvangen via de Adyen shuttle :) Ben er helemaal enthousiast over :D Ben bij Adyen terecht gekomen omdat ik bij een andere ondernemer heb afgerekend met de Adyen shuttle en toen heb ik ernaar gevraagd, hoe het werkt, wat het kost, etc.

Het valt mij op dat Adyen nog niet echt bekend is. Zo zijn er nog geen recensies te vinden over de shuttle op internet. Ik ben zelf een ontwerper die regelmatig op beurzen staat e.d. Ik zie voor Adyen een gouden toekomst tegemoet. Zeker als Adyen bekend gaat worden onder die groep zelfstandigen voor wie een regulier pinapparaat te duur is...
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Pinautomaat aanschaffen?

17 september 2013

Ik heb net m'n eerste betaling ontvangen via de Adyen shuttle :) Ben er helemaal enthousiast over :D Ben bij Adyen terecht gekomen omdat ik bij een andere ondernemer heb afgerekend met de Adyen shuttle en toen heb ik ernaar gevraagd, hoe het werkt, wat het kost, etc.

Het valt mij op dat Adyen nog niet echt bekend is. Zo zijn er nog geen recensies te vinden over de shuttle op internet. Ik ben zelf een ontwerper die regelmatig op beurzen staat e.d. Ik zie voor Adyen een gouden toekomst tegemoet. Zeker als Adyen bekend gaat worden onder die groep zelfstandigen voor wie een regulier pinapparaat te duur is...
Wij hebben dat apparaatje ook een tijd gebruikt zoals ik twee posts hiervoor aangaf. Wij hadden constant problemen, dus wees voorbereid op momenten dat je klanten niet kunnen betalen.
 
GidoNijenhuis
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 januari 2013

Re: Pinautomaat aanschaffen?

18 september 2013

Ik heb net m'n eerste betaling ontvangen via de Adyen shuttle :) Ben er helemaal enthousiast over :D Ben bij Adyen terecht gekomen omdat ik bij een andere ondernemer heb afgerekend met de Adyen shuttle en toen heb ik ernaar gevraagd, hoe het werkt, wat het kost, etc.

Het valt mij op dat Adyen nog niet echt bekend is. Zo zijn er nog geen recensies te vinden over de shuttle op internet. Ik ben zelf een ontwerper die regelmatig op beurzen staat e.d. Ik zie voor Adyen een gouden toekomst tegemoet. Zeker als Adyen bekend gaat worden onder die groep zelfstandigen voor wie een regulier pinapparaat te duur is...
Wij hebben dat apparaatje ook een tijd gebruikt zoals ik twee posts hiervoor aangaf. Wij hadden constant problemen, dus wees voorbereid op momenten dat je klanten niet kunnen betalen.
Ik heb hem ook (weliswaar van 'PayLeven', maar dat is onderdeel van Adyen) voor incidentele pin betalingen, maar man man man wat een ellendig ding.

Het duurt erg lang voordat je een pintransactie opgestart hebt (app op telefoon opstarten, verbinding maken, o nee geen verbinding dus app opnieuw starten... zucht).

Vervolgens ziet de pin terminal zelf er nogal geknutseld uit, komt niet heel erg professioneel over. Ook een bonnetje voor de klant kun je vergeten (ja kun je emailen naar de klant....)

Gisteren wederom ellende met het apparaat. Er was een nieuwe update beschikbaar die je moet installeren. De 6e downloadpoging was het dan eindelijk gelukt (ruim een uur mee aan het stoeien geweest).

Het gaat bij mij echt om enkele transacties per maand, hiervoor leek mij dit de meest geschikte oplossing (geen vaste kosten, enkel provisie op elke transactie). Heeft iemand wellicht een beter idee.
 
benjaminv
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 september 2013

Re: Pinautomaat aanschaffen?

19 september 2013

Mijn android toestel doet het prima in combinatie met de shuttle van Adyen :D :D
 
Gebruikersavatar
Nieck de Weerd
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 april 2013
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

20 september 2013

Mijn android toestel doet het prima in combinatie met de shuttle van Adyen :D :D
Waar kan ik je vinden (online/offline)?
Pintip pinautomaat huren voor beurs, evenement of (pop-up) winkel? ✓ Geleverd binnen 24 uur ✓ Reviews 8.9
 
OverOnlineBetalen
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 juli 2012
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

17 maart 2014

Er is inderdaad wat gaande op het gebied van mobiel pinnen met de komst van Adyen Shuttle en Payleven begin 2013. Beide oplossingen werken met een gratis kassa app en een apart pinkastje. De oplossing is gecertificeerd door Mastercard en Visa en daarmee veilig te noemen. In de begin periode zijn er wat problemen geweest met de stabiliteit maar beide partijen geven nu aan dat die zijn opgelost en de recenties lijken dat te ondersteunen. De oplossing is in ieder geval een stuk goedkoper en handzamer dan de traditionele mobiele pinapparaten of contant geld.

Payleven: 2,75% van het transactie bedrag en eenmalig € 79 voor het pinkastje
Adyen Shuttle: maandelijks € 10 (inclusief 111 pintransacties) en eenmalig € 99 voor het pinkastje. MasterCard 1,4 % en Visa 1,15% van het transactie bedrag.

Op termijn zullen er meer diensten ontwikkeld worden voor ondersteuning van je boekhouding en bijvoorbeeld loyalty.
 
Gebruikersavatar
Nieck de Weerd
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 april 2013
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

20 maart 2014

Er is inderdaad wat gaande op het gebied van mobiel pinnen met de komst van Adyen Shuttle en Payleven begin 2013. Beide oplossingen werken met een gratis kassa app en een apart pinkastje. De oplossing is gecertificeerd door Mastercard en Visa en daarmee veilig te noemen. In de begin periode zijn er wat problemen geweest met de stabiliteit maar beide partijen geven nu aan dat die zijn opgelost en de recenties lijken dat te ondersteunen. De oplossing is in ieder geval een stuk goedkoper en handzamer dan de traditionele mobiele pinapparaten of contant geld.

Payleven: 2,75% van het transactie bedrag en eenmalig € 79 voor het pinkastje
Adyen Shuttle: maandelijks € 10 (inclusief 111 pintransacties) en eenmalig € 99 voor het pinkastje. MasterCard 1,4 % en Visa 1,15% van het transactie bedrag.

Op termijn zullen er meer diensten ontwikkeld worden voor ondersteuning van je boekhouding en bijvoorbeeld loyalty.

Je schrijft 'een stuk goedkoper dan de traditionele mobiele pinapparaten'. Dit is natuurlijk niet helemaal waar. Eens, de ondernemer die het doet met minder dan ongeveer € 2.000,- per maand (nog geen € 100,- per werkdag) aan pingelden komt met een dergelijk pinsysteem prima weg.

Een dergelijk systeem met 2,75% fee x € 2.000,- omzet kost € 55,- p/maand. (+ aanschaf reader á € 79,-).

Leasen van een mobiel pinapparaat kost € 48,95 per maand (min. contractduur = 1 jaar). Transactiekosten € 0,05 p/s. Activatiekosten € 199,-.

Over een periode van -laat ik zeggen- twee jaar is het verschil in maandbedrag minimaal. Uitgaande van maximaal € 2.000,- per maand aan gepinde omzet. Alles hierboven, of het nou € 3.000 of € 10.000 per maand is, komt uit in het voordeel van leasen (of evt. kopen) van een pinapparaat.

Hieraan wil ik toevoegen dat de consument natuurlijk meer bekend en vertrouwd is met degelijke, langer bestaande pinapparaten. Ook worden pingelden dagelijks (ma-vrij) uitbetaald, iets dat veel ondernemers als enorm waardevol ervaren. Zaken die niet direct in geld zijn uit te drukken, maar absoluut niet onderschat mogen worden.
Pintip pinautomaat huren voor beurs, evenement of (pop-up) winkel? ✓ Geleverd binnen 24 uur ✓ Reviews 8.9
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

22 maart 2014

Toch kan zo'n oplossing van Adyen etc voor een webwinkel een uitkomst zijn. Zelf heb ik helemaal geen afhaal mogelijkheid en als aan de deur betaald wordt, vind ik het wel fijn dat het contant is. Dat heeft zo zijn voordelen.

Echter denk ik, dat een webshop met 20-30 order per dag echt niet veel meer dan 1 pin betaler per dag zal krijgen. Dan zit je dus ver onder die 100,- per dag gemiddeld.

Met mijn gemiddelde order waarde zou ik op werkdagen 2 orders per dag via pin betaald moeten krijgen voordat ik 2000,- per maand omzet via pin haal. Ik kan mij haast niet voorstellen dat je daar aan komt, als je ook achteraf betalen en dergelijke biedt.

Mensen die willen pinnen bij afhalen zijn volgens mij over het algemeen wat oudere mensen die niet bekend zijn met betaaloplossingen als PayPal en achteraf betalen. Ik ben benieuwd hoe mijn collega's die meer ervaring hebben dit ervaren.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

24 maart 2014

Op Facebook hadden we ook een dergelijke discussie. Payleven bleek toen een goede optie wanneer je geen vaste kosten per maand wilt hebben. Je betaald dan alleen een percentage over de transactie. Gaat je totaal boven de 3000 per maand, dan zijn andere opties voordeliger.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
OverOnlineBetalen
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 juli 2012
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

28 maart 2014

Klopt wat jullie aangeven. Er is een bepaald omslagpunt in de kosten als je de tarieven neemt van Payleven. Bij Adyen Shuttle betaal je 9 cent voor een pintransactie en daar is het omslagpunt dus hoger. Banken houden namelijkde pintarieven kunstmatig laag en dat ligt bij kleine volumes op 5-6 cent per transactie.

De vaste kosten zijn echter een stuk lager (€ 10 bij Adyen Shuttle) of niet aanwezig (Payleven) en ondernemers zitten ook niet vast aan lange leasecontracten van minimaal 1 jaar. Al met al een mooie toevoeging aan het betaallandschap en uitermate geschikt voor webwinkel pick-up points, kappers, installateurs, schilders, hoveniers en andere kleinere ondernemers die nu veel met contact geld werken en/of facturen.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Pinautomaat aanschaffen?

28 maart 2014

Ik wil naar jouw site, maar krijg een error.

Warning: Creating default object from empty value in /home/overonlinebetalen.nl/public_html/wp-content/themes/canvas/functions/admin-hooks.php on line 160

Misschien dat even oplossen?

Verder moet ik ook even kijken of ik het misschien voor ongeveer 1 a 2 maanden kan huren. Heb 2 braderieën in iets meer dan een maand tijd en ja het is dan wel een voordeel als mensen kunnen pinnen.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Pinautomaat aanschaffen?

28 maart 2014

Ik kom heel soms op markten, maar koop niets waar ik niet kan pinnen. Daarin ben ik vast niet de enige :wink: Pin lijkt me tegenwoordig wel één van de eisen als je fatsoenlijk wilt verkopen.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Pinautomaat aanschaffen?

28 maart 2014

Ik kom heel soms op markten, maar koop niets waar ik niet kan pinnen. Daarin ben ik vast niet de enige :wink: Pin lijkt me tegenwoordig wel één van de eisen als je fatsoenlijk wilt verkopen.
Markten is wat anders dan een fair of braderie, waar ik kom is het echt niet gebruikelijk tenzij het stands zijn waarbij een product al minimaal €50,- kost. Ik vind het namelijk geen eis, want zoals het al jaren gaat en je wil naar een fair of braderie pin je ergens en neem je contant mee.

Want hoeveel gestuntel ik er ook zo vaak mee zie en je dan als nog contant moet betalen is ook nog vaak. Omdat het GPRS-bereik dan waardeloos is.
 
sjoerdk
Berichten: 176
Lid geworden op: 28 november 2013
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

26 mei 2014

Afgelopen dagen hebben we voor het eerst onze nieuwe Payleven pinautomaat kunnen uitproberen op het Italië evenement.

Uiteraard van tevoren al een en ander uitgeprobeerd. Wat opvalt is dat zowel bij mij als bij mijn partner het pairen van het kastje en je mobiel niet gaat zoals in de handleiding beschreven. Uiteindelijk moest ik de mobiel zelf de payleven laten zoeken.

Daarna werkt het echter soepel. De internetverbinding was niet al te best (de tuinen van kasteel De Haar in Haarzuilens), dus soms was het aanmaken of afronden van een betaling wat langzaam, maar het werkt wel gewoon.

Het is wel handig om de payleven even tot leven te wekken als je een pinbetaling ziet aankomen, dat scheelt tijd. De bluetooth verbinding moet namelijk weer opnieuw tot stand gebracht worden, als de payleven automatisch in standby stand staat. Dat zou automatisch moeten gebeuren als je de Payleven resumed (door op een willekeurige knop te drukken), maar dat gebeurt niet altijd. De payleven resumed vrij snel, maar de bluethooth verbinding is er dan niet altijd. Gelukkig probeert ie dat weer als je dan een betaling aanmaakt, en dat gaat vrijwel altijd goed.

De mogelijkheid een foto of omschrijving bij te voegen hebben we nog niet gebruikt. Wel de mogelijkheid om een bon per email te versturen aan de klant. Die optie was vrij populair.

Van tevoren was ik wat sceptisch of mensen niet wat wantrouwig tegenover zo'n kastje zouden staan, met alle verhalen over pinpas skimmen enzo. Maar ik heb daar geen enkele reactie op gekregen.

Wat ook raar is dat je soms weer opnieuw moet inloggen in de app als je die (per ongeluk) verlaten hebt, en soms niet. Ik heb daar geen logica in kunnen ontdekken. Maar dat draagt natuurlijk niet bij aan de snelheid van de betalingshandeling.

Al met al was het een positieve ervaring met wat kleine kanttekeningen. Met name snelheid is een zwak puntje door alle verbindingen die er tot stand moeten worden gebracht tussen het kastje en je mobiel, je mobiel en de Payleven server, en weer terug.
Als het heel hectisch is, kan dat wellicht wat op de zenuwen werken. Hier was het prima te doen en iedereen was erg geduldig en voorzien van een goed humeur. Ook voor het betalen bij afhalen van artikelen, waar ik het ook voor wil gebruiken, is het prima geschikt.
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/
 
pieterdijkstra
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 juli 2014

Re: Pinautomaat aanschaffen?

18 september 2014

Goedemiddag,

Wij werken nu ruim een jaar met de Payleven pin reader. Het is een super apparaat. Een transactie is in 1 seconde voltooid. Uitbetalingen vinden 3 maal per week plaats. Je hebt dus ook snel je geld. Via de volgende link is het mogelijk om 20 euro korting te verkrijgen op de aanschaf van de pin reader. Hij kost hiermee maar 59 euro. Hierbij de link: SPAM

Mocht iemand meer informatie willen dan kan ik daar altijd bij helpen!

Groet,

Pieter
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

18 september 2014

Goedemiddag,

Wij werken nu ruim een jaar met de Payleven pin reader. Het is een super apparaat. Een transactie is in 1 seconde voltooid. Uitbetalingen vinden 3 maal per week plaats. Je hebt dus ook snel je geld. Via de volgende link is het mogelijk om 20 euro korting te verkrijgen op de aanschaf van de pin reader. Hij kost hiermee maar 59 euro. Hierbij de link: https://payleven.nl/go/bn4y2a

Mocht iemand meer informatie willen dan kan ik daar altijd bij helpen!

Groet,

Pieter
Schrijf er dan gelijk bij dat jij er zelf ook 20,- van krijgt als men het via jou link doet.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

18 september 2014

Schrijf er dan gelijk bij dat jij er zelf ook 20,- van krijgt als men het via jou link doet.
Yep, drive-by link dropping: fire and forget...
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Pinautomaat aanschaffen?

18 september 2014

Schrijf er dan gelijk bij dat jij er zelf ook 20,- van krijgt als men het via jou link doet.
En dat je 2,75% transactiekosten moet betalen.
Tot €4500,- per/jaar een prima oplossing, daarboven kan het een dure oplossing worden!
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

18 september 2014

Schrijf er dan gelijk bij dat jij er zelf ook 20,- van krijgt als men het via jou link doet.
Yep, drive-by link dropping: fire and forget...
Ik was al bijna van plan om onze eigen payleven-link te posten :wink: :lol:

Maar voor af-en-toe gebruik kan het wel, anders een te dure oplossing. Ze hebben overigens wel aan de stabiliteit gewerkt; geen klachten meer tegenwoordig.

Wel is een goede internet verbinding een must; met gprs of nog trager gaat het nog wel eens fout.
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Pinautomaat aanschaffen?

18 september 2014

Ik denk dat dit systeem echt ideaal is voor een kleine en middelgrote webshop waar zo nu en dan een afhaler komt. Ik heb ze ook al regelmatig aan de deur gehad die verbaast waren dat ze niet konden pinnen. Ik geeft het van te voren aan en dan nog gaat het wel eens mis. Ook zijn bij ons in de buurt weer 2 pinautomaten weggehaald dus de volgende is in het dorp waar je met de auto niet kan/mag komen en dus een stukje moet lopen.

Misschien voor die 6 tientjes nog wel de moeite om aan te schaffen. Ook schieten denk ik de meest webshop er met de verzendkosten erbij in. Dus bij afhalen zijn die transactiekosten ook geen ramp als je de doos, vulmateriaal, ideal, enz enz gaat rekenen het nog wel meevalt.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl