Van hobby naar professioneel

1
Hallo allemaal,

Via een instap provider ben ik een aantal webwinkels begonnen voor auto-onderdelen.

Nu ben ik zeer tevreden over de omzet en heb het vertrouwen om een stap extra te maken. Ik stel niet veel eisen aan mijn website en afgezien van het design heb ik weinig wensen om te optimaliseren.

Voor de wensen die ik heb zou ik graag een oplossing zien. Op het internet wordt je platgegooid met aanbieders, maar het is voor mij lastig te bepalen of een dienst van € 500,00 of € 5.000,- nodig is voor mij.

Heel simpel wil ik in algemene zin mijn voorraadbeheer en administratie optimaliseren. Met mijn huidige provider is dit zeer primair. Daarnaast wil ik graag een tweetal opties.

1. Ik verkoop ruitenwissers. Op het moment zijn de producten gecategoriseerd in merk, model, bouwklaar etc. Mijn voorkeur heeft op basis van mijn bibliotheek een doorklik module te maken ipv alle pagina's aan te maken.

2. Mogelijkheden voor verzendopties. Afhalen bij service points.

Ik kan geen link geven want dan spam ik ongetwijfeld, maar de naam is ruitenwisserwebwinkel.

Bottomline. Volgens mij zijn mijn wensen vrij basic, alleen waar kan je hier het beste voor terecht. Ik kan me zo voorstellen dat een student al iets dergelijks kan produceren.

Graag jullie reactie en alvast bedankt.

Groet Bas

Re: Van hobby naar professioneel

2
Beste Bas,

Je mag je webshop gewoon benoemen hoor. Daarmee spam je niet gelijk.
Bij wat voor aanbieder zit je nu? Shoppagina o.i.d.? Dan kan er ook een inschatting gemaakt worden voor je volgende stap.

Als je goed vertrouwen hebt in je website kun je je ook eens laten informeren door een ontwikkelaar.

Begin volgend jaar zijn weer de webwinkelvakdagen. Daar staan ook alle aanbieders die je vragen kunt stellen.