Hoi lieve mensen!
Ik heb net mijn nieuwe webshop geopend en pppfffff....
Valt niet mee om nieuwe klanten te scoren...
Ik ben dit begonnen als uit de hand gelopen hobby en na het verliezen van mijn baan is het pure noodzaak geworden.
Ik maak zelf alle rekarmbanden en deze zijn dan ook allemaal exclusief en 1 of a kind.
Verder vind ik het leuk om kettingen en andere sieraden uit kleine collecties te verkopen.
Veel aparte en niet alledaagse sieraden dus.
Ik probeer mijn prijzen zo laag mogelijk te houden.
Ik heb inmiddels veel geinvesteerd en het word tijd wat te gaan verkopen...
Maar tot nog toe wil het nog niet echt lopen...
Wat doe ik verkeerd???
Graag zou ik wat advies qua adverteren willen en ook alle kritiek is welkom...
Neem maar een kijkje als je wilt op: http://www.siouxies-jewelry.com
en alle advies of kritiek is welkom!!!
Bedankt! Groetjes, Vony.
Re: Wie heeft tips voor zojuist geopende sieraden webshop?
2Beste Vony,
zojuist heb ik je website bekeken en het eerste wat mij opviel is dat de site er in mijn ogen erg 'goedkoop' uitziet. Het menu bevat naar mijn idee hetgeen wat aan de zijkant staat. De site ziet er dan ook minder rommelig als er minder tekst in staat. Ik weet niet wat het idee achter je logo is, maar ik denk dan in eerste instantie aan kindersieraden. Ik ben geen expert op dit gebied, maar hoop dat je dit als opbouwende kritiek kunt gebruiken en ik hoop dat je succesvol gaat worden
Groetjes, Samm
zojuist heb ik je website bekeken en het eerste wat mij opviel is dat de site er in mijn ogen erg 'goedkoop' uitziet. Het menu bevat naar mijn idee hetgeen wat aan de zijkant staat. De site ziet er dan ook minder rommelig als er minder tekst in staat. Ik weet niet wat het idee achter je logo is, maar ik denk dan in eerste instantie aan kindersieraden. Ik ben geen expert op dit gebied, maar hoop dat je dit als opbouwende kritiek kunt gebruiken en ik hoop dat je succesvol gaat worden

Groetjes, Samm
3Als je feedback wilt op je shop, zou ik hem even in het juiste gedeelte zetten: Het feedback gedeelte.

4Hoi Samm,Samm schreef:Beste Vony,
Groetjes, Samm
Bedankt voor je reactie. Uiteraard zie ik het als opbouwende kritiek daar heb ik immers zelf om gevraagd...

- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Hoi,Ilonajoy schreef:Als je feedback wilt op je shop, zou ik hem even in het juiste gedeelte zetten: Het feedback gedeelte.
Tja net nieuw hier en had deze rubriek nog niet gezien.
Maar kee, bedankt vd tip...
6Hoi Vony !
Om te beginnen vind ik dat je mooie sieraden maakt.
Als ik naar beneden scroll zie ik helemaal onderaan heel klein vermeld staan dat je 2 gratis haar vlinders bij je bestelling krijgt. Dit zou ik juist groot bovenaan op de home pagina vermelden.
Probeer ook iets meer betaalmogelijkheden te bieden in plaats van alleen Paypal en vooraf overmaken. (volgens mij is het zelfs verplicht om minimaal 1 achteraf betaal mogelijkheid te bieden)
Als laatste is het gek dat je hele website in het Nederlands is maar zodra ik in je winkelmandje terecht kom is alles engels. Nu zullen de meeste mensen wel uit de voeten komen met engels maar niet iedereen is daar zo'n held in.
Ik hoop dat je iets hebt aan de feedback!
Om te beginnen vind ik dat je mooie sieraden maakt.
Als ik naar beneden scroll zie ik helemaal onderaan heel klein vermeld staan dat je 2 gratis haar vlinders bij je bestelling krijgt. Dit zou ik juist groot bovenaan op de home pagina vermelden.
Probeer ook iets meer betaalmogelijkheden te bieden in plaats van alleen Paypal en vooraf overmaken. (volgens mij is het zelfs verplicht om minimaal 1 achteraf betaal mogelijkheid te bieden)
Als laatste is het gek dat je hele website in het Nederlands is maar zodra ik in je winkelmandje terecht kom is alles engels. Nu zullen de meeste mensen wel uit de voeten komen met engels maar niet iedereen is daar zo'n held in.
Ik hoop dat je iets hebt aan de feedback!