Te koop aangeboden Kinderkleding webwinkel met omzet (evt voorraad) ivm priveomstandigheden.
http://www.kiddiezzz.nl
Geen extra kosten voor de website t/m juli 2014 (hosting en domeinnaam)
De webwinkel is gebouwd in Opencart en is dus makkelijk nog uit te breiden, heeft een makkelijke domeinnaam.
-spaarpunten systeem, affilaties, kortingsbonnen, cadeaubonnen, retouren.
Betalingen via Ideal, overschrijven, afhalen in gebruik
Wij verkopen o.a de merken: Vinrose, Ducky Beau, Nickelson, Kids case, Baby shelter, Babyface, Beebies, Bla bla bla, Blue Seven, Blue System en non merken
Na verkoop gaat het product automatisch uit het voorraadbestand en is alles makkelijk en overzichtelijk.
Vanaf 13-06 is totaal aantal verkopen: €1.452,40
Er is ook een facebook pagina, hierop word altijd flink gereageerd en de verkopen schieten hier soms door de lucht in dus geen aangekocht "vrienden".
Aan SEO is zo goed als niks gedaan, dus dit kan je zelf in de markt neerzetten zoals je wilt.
Tevens ook nog ong. 75 waterafstotende brievenbus verzendzakken.
Flyers
Ik hoef niet de hoofdprijs en de webwinkel kan ook zonder voorraad verkocht worden.
Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag!
Gr. Nancy
PS Bij deze dus ook gelijk even een vraagje wie kan mij vertellen (pb graag) hoe dat zit met voorraad wat je over houd ivm belastingsdienst. Heb gekeken maar hun leggen het allemaal erg ingewikkeld uit.
Webshops te koop
Te Koop: Webshop met diverse theesoorten en artikelen te koop
Te koop: webshop met een breed assortiment van losse thee, theecadeaus en aanverwante artikelen. Klanten zijn o.a. particulieren, tuincentra en horeca.
Statistieken
2 berichten
2 berichten
Plaats reactie