Voorstellen Mijnkadokraam

1
Ik heb dit Forum net ontdekt en zal me direct maar even voorstellen.
Ik ben dus de persoon achter de webwinkel http://www.mijnkadokraam.nl
Ik doe dit sinds begin 2011. Eigenlijk ben ik van huis uit neonatologie en kinderverpleegkundige maar wilde al langere tijd wat voor mijzelf beginnen. Om toch maar een beetje in de kinderen te blijven heb ik hiervoor gekozen. Ik heb de website zelf in elkaar gefreubeld, dat wil zeggen met de software van biedmeer. Eigenlijk ben ik er zo langzamerhand wel aan toe om over te gaan op een wat meer proffesionele website. Ik wil dan graag iets met een ontwerp mogelijkheid online voor klanten. Maar ben er nog niet achter hoe ik dit het beste aan kan pakken zonder dat ik er direct failliet aan ga ;-)

Re: Voorstellen Mijnkadokraam

3
Dank je wel voor je antwoord.
Ik zou vooral een mogelijkheid willen toevoegen dat klanten online de artikelen kunnen personaliseren. Dit is bij biedmeer waar de shop momenteel gehost is niet mogelijk.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.