Hallo,
Heb sinds een week een magento webshop en zit te kijken naar een koppeling met snelstart.
Nu kom ik of opties tegen voor een paar tientjes per maand of 1malige aanschaf voor een paar honderd euro .... is dit de realiteit of heb ik de juiste oplossingen nog niet gevonden.
Heb al eerder koppelingen aangeschaft voor snelstart voor andere programma's en dat was tientjes werk 1malig terwijl de software veel meer boutique was.
Kan mijzelf amper voorstellen dat het zo duur moet zijn.
Gr
Hans
Re: Magento koppeling Snelstart
2Misschien een heel stomme vraag, maar hoe "uitgebreid" gebruik je Exact?
In principe zit in Magento zelf ook al heel veel: Voorraad, klanten, orders, verkopen, facturen. Ken veel webshops die alleen dit gebruiken en eventuele niet-webshop orders handmatig in Magento invoeren.
In principe zit in Magento zelf ook al heel veel: Voorraad, klanten, orders, verkopen, facturen. Ken veel webshops die alleen dit gebruiken en eventuele niet-webshop orders handmatig in Magento invoeren.
De beste Magento tips en trucs: Magento-trucs.nl
3Het was mooi geweest dat ik de verkopen ook op de juiste grootboekkaarten kon wegboeken en inderdaad voorraadbeheer kan bijhouden in Snelstart, ik begrijp dat de meeste mensen de afrekeningen
in Snelstart banken boek wegboeken op bv orders niet in verkoopboek en de daadwerkelijke orders laten beheren door Magento ?
in Snelstart banken boek wegboeken op bv orders niet in verkoopboek en de daadwerkelijke orders laten beheren door Magento ?
4Jep. Of inderdaad 1 van de dure koppelingen aanschaffen. Er zijn er inderdaad veel die alleen het hele financiele feestje in snelstart / exact bijhouden en alles wat orders / klanten / facturen / vooorraad betreft in Magento houden.Wijnbo schreef:Misschien een heel stomme vraag, maar hoe "uitgebreid" gebruik je Exact?
De beste Magento tips en trucs: Magento-trucs.nl
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!