Feestdagen

1
Hallo,

Ik vroeg mij af wanneer jullie merken dat de feestdagen er aankomen. (meer bestellingen)

Zelf heb ik de laatste weken meer orders dan normaal, maar krijg nog te weinig orders om hier conclusies uit te halen.

Re: Feestdagen

2
Ik verwacht dat het ook zeer afhankelijk is van wat je verkoopt.
Verkoop je bijvoorbeeld ijsschepjes zul je die in de zomer meer verkopen en heeft dat verder geen invloed op de feestdagen... In ieder geval dat is wat ik in mijn webshop zie.

3
Ik zie ook een stijgende lijn in mijn verkopen. Je zou denken dat het nog aan de vroege kant is voor sinterklaas en kerstinkopen. In denk nu eerder dat het slechte weer invloed heeft. In de zomer ga je lekker winkelen maar met slecht weer bestel je ff online. Ik verkoop dan ook cadeau artikelen. November en december zijn topmaanden
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Ik zie momenteel in zowel het aantal bezoekers als de conversie een stijgende lijn. Dat heeft met 2 zaken te maken. De 1e is dat ik momenteel ook via GA aan het adverteren ben en ten 2e ik verkoop de Bolsius kaarsen en dat is een product wat het beste verkoopt in de donkere maanden.

Gr. Liranda

http://www.kaarsen-online.nl

6
De laatste twee weken verdubbeling tov eerste twee weken van oktober. En waarschijnlijk vanaf volgende week nog een stijging (begin van de maand als het loon er is gaat het altijd enkele dagen beter), en dan houdt het in principe aan tot begin januari (naargelang je product natuurlijk).

7
Uiteraard ligt het geheel aan je producten, maar echte consumentenproducten als elektronica, kleding, huisaccessoires etc. zullen altijd een stijgende lijn hebben in de maanden november/december.

Het mooiste is om hier creatief mee om te gaan en acties te bedenken die aansluiten bij de tijd van het jaar en jou product.
Je sfeerfotografie zou je bijvoorbeeld perfect kunnen aanpassen aan de Sinterklaas en/of Kerst periode.