Ik wil graag een 'rewards' / punten spaar programma aanbieden op mijn huidige webwinkel en ben al enige tijd aan het zoeken naar de beste module. Er is zoveel aanbod en ze claimen allemaal 'de beste' te zijn, echter heb ik geen flauw idee wat nou echt een goede module is.
Vandaar mijn vraag aan jullie? Hebben jullie ervaring met een rewards programma voor Magento? En wat zijn jullie ervaringen? Sweet Tooth ziet er wat mij betreft nog het beste uit, maar de kosten hiervan (maandelijks) vind ik te hoog.
Re: Customer Loyalty Magento
2Sweeth Tooth zou mooi kunnen zijn, maar de prijs is belachelijk hoog. Zoek op J2T Reward Points en je hebt een goedkopere pakket met precies wat je wilt en is ook nog uitbreidbaar met andere modules van J2T (ze hebben er heel veel).
Ik gebruik deze al enige tijd en werkt voldoende.
Ik gebruik deze al enige tijd en werkt voldoende.
3Bedankt voor je reactie! Dat is inderdaad een van de modules die ik had gezien. De basis is bij veel hetzelfde. Kent deze module nog beperkingen waar jij bent tegengekomen bij gebruik?
4Nee, alles zat er in wat ik wilde. Zelfs meer (bijvoorbeeld een logo erbij plaatsen) wat ik niet gebruik.dborneman schreef:Bedankt voor je reactie! Dat is inderdaad een van de modules die ik had gezien. De basis is bij veel hetzelfde. Kent deze module nog beperkingen waar jij bent tegengekomen bij gebruik?
Je krijgt netjes statistieken, dus welke klant hoeveel punten heeft gespaard en hoeveel al gebruikt. Je kunt klanten zelf punten geven, dat heb ik dus met alle klanten gedaan die zich aangemeld hadden, als cadeautje. Voor heel veel (reviews, referral, registratie, producten) kun je verschillende aantal punten geven.
Ook kun je instellen wanneer je de punten toegeschreven wilt hebben. Dat heb ik bij voltooid (bestelling is dan ook verstuurd). Of hoe lang ze houdbaar zijn (altijd of beperkte aantal dagen, maanden of jaren).
Er zit zoveel in en het is altijd interessant om het nog uit te breiden met andere modules. Vandaar dat ik voor J2T gekozen heb.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.