Voor een bekende zoek ik een opencart guru die bekend is met de configuratie van de software naar NL normen maar ook met installatie van nieuwe modules en eventueel thema aanpassingen.
Staan leuke vergoedingen tegenover en is indien het klikt werk op regelmatige basis wegens uitbreidingen.
indien je de guru bent die we zoeken, mail je uur tarief maar ook zeker portfolio naar maurice.valentijn@trafego.net en ik breng je in contact met de eigenaar van de webwinkel in kwestie.
Re: OpenCart guru
3hi Tiad,
Dank je voor je reactie, inmiddels hebben we 4/5 aanmeldingen welke ik doorgestuurd heb naar mijn klant. Ik zal je profiel link doorgeven (ik weet dat ze hier ook een account op het forum heeft)
Dank je voor je reactie, inmiddels hebben we 4/5 aanmeldingen welke ik doorgestuurd heb naar mijn klant. Ik zal je profiel link doorgeven (ik weet dat ze hier ook een account op het forum heeft)
Re: OpenCart guru
4De kennis heeft toch besloten om op sumostore te wachten welke eerste kwartaal wordt gelanceerd.
doch iedereen bedankt voor meedenken/aanmelden.
doch iedereen bedankt voor meedenken/aanmelden.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!