Ik wil mezelf en kinkydiscreet.nl voorstellen

1
Mijn naam is Jezze, ik ben een een jonge man van 20 en ben om mijn ouders te helpen een webshop in erotische artikelen begonnen, ik ben helemaal nieuw in dit wereldje, heb een paar goede contacten die mij geholpen hebben met mijn website, het is moeilijk om in de google zoekresultaten hoog te komen door de andere reeds bestaande partijen, maar we werken er hard aan, we gaan hopelijk voor dit weekend van start, dan heb ik mijn zakelijke rekening rond en kan ik de laatste hand aan mijn betaalsysteem zetten. http://kinkydiscreet.nl is de site, ik heb meer dan 4800 artikelen en vandaag bestellen voor 19.00 is morgen de bestelling in huis hebben. Ik ben behoorlijk competitief qua prijs dus ik hoop dat het goed gaat lopen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier meer webshopexploitanten van met name Ertische aard rondkijken. Ik vind het fijn jullie comments en artikelen te lezen, ze hebben me al behoorlijk beïnvloed, dank jullie allemaal.

Groetjes, Jezze

Re: Ik wil mezelf en kinkydiscreet.nl voorstellen

2
Hallo Jezze, welkom op het forum. Er vliegen hier inderdaad nog wel wat andere erotische webshops voorbij. Kijk eens in het forum feedback en ervaringen.

Ik heb even één tip voor je. Het valt me duidelijk op in je intro hier, maar op je site zie ik het ook terug. Je gebruik hele lange zinnen met heel veel komma's. Dit leest niet prettig, en is ook niet juist Nederlands taalgebruik. Lees je teksten nog eens goed en kritisch na. En als Nederlands niet je sterkste punt is (is het van mij ook niet ;)), laat je teksten dan doorlezen door iemand die dat wel is!

Succes met je webshop.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

3
Jezze schreef:Mijn naam is Jezze, ik ben een een jonge man van 20 en ben om mijn ouders te helpen een webshop in erotische artikelen begonnen,
Ik zou er niet aan moeten denken *shudder*
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

4
@Het Varaantje, duidelijk mag zijn dat zij geen problemen hebben met erotiek maar door omstandigheden erg moeilijk zijn komen zitten in financieel opzicht.

@Hilda, dank je, dat is nog een constructief. Ik ga er gelijk mee aan de gang. Hier al beter zo?
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!