Feedback over www.wishfulshopping.be

1
Hallo iedereen,

Ik ben sinds 14/11 online met mijn eigen webwinkel met originele juwelen en modeaccessoires. Het is nog heel pril, maar ben best tevreden met mijn bezoekersaantel het voorbije weekend. Toch iets meer dan 200 dat vind ik zeker niet slecht.

Nu merkte ik op dat veel echt wel de hele website afgaan, alle pagina's openen en zelfs zaken in het winkelmandje leggen, maar uiteindelijk niet overgaan tot aankoop.

Het is uiteraard nog vroeg, maar ik wil toch graag jullie ongezouten mening eens, om het eventuele probleem snel aan te pakken!

Dus wie zich geroepen voelt, neem eens een kijkje op http://www.wishfulshopping.be en bring it on! :)

Groetjes
Wishful Shopping

Re: Feedback over www.wishfulshopping.be

2
Wat mij eigenlijk het meeste opvalt is het zoetsappige in je over wishful shopping pagina. Als ik het zo lees, komt het op mij over als een webwinkel alleen voor de hobby maar niet om er professioneel mee verder te komen.

Begrijp me niet verkeerd, mijn werk is ook mijn hobby, maar probeer wel dat de website en de teksten er professioneel uit zien.

Ook vind ik het te roze naar mijn smaak,

Maar wat mij het meeste opvalt :

Voordat ik de bestelknop zie moet ik eerst een paar keer klikken. Zie ik een leuk sieraad denk ik dat als ik erop klik ik wat meer info krijg over dat sieraad, maar daarentegen krijg ik alleen foto's en geen tekst en geen vrolijk gekleurde bestel knop.

Dus dat zou ik eerst veranderen.
Muurstickers & Sjablonen
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!