Mobiele website

1
Deze week heb ik een mobiele website erbij gemaakt. Tot nu toe heb ik helaas nog niet heel veel feedback gekregen. Daarom ook maar hier de vraag.

Smaak valt niet over te twisten, dus daar gaat het me niet om. Het gaat mij met name om of de website goed te gebruiken is? Lopen jullie tegen dingen aan. Lukt het om te bestellen? Is alles duidelijk?

Zo niet, hoe zou het naar jullie mening verbetert kunnen worden?

De link is gewoon

http://www.onlinedierenspeciaalzaak.com/

Echter op de mobiele website kom je enkel als je de website bezoekt met een mobieltje of tablet.

Mochten bepaalde dingen niet goed werken, geef dan alsjeblieft ook aan met welk apparaat je getest hebt. Graag ook inclusief welke versie het is. Dus niet alleen 'op een ipad'. Dat helpt namelijk niet echt..

Ik zou jullie heel dankbaar zijn als jullie voor mij het een en ander willen testen. Alvast bedankt voor de moeite!
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Mobiele website

6
Ok, oplossing gevonden. Het is wel een beetje een Safari probleem, dat die melding vaak te snel komt. Echter was het probleem hier iets anders.

Ik had als link hierboven http://www.onlinedierenspeciaalzaak.com/ gegeven. Als je die in toetst, doet hij het wel. Echter zat er zojuist nog een bug als je de www. weg laat. Zonder www. kwam hij in een redirect loop. Nu niet meer.

Als je nu geen www. er voor tikt kijkt hij wat voor apparaat het is en ga je of naar mobiel. of alsnog naar www. met netjes een 302 redirect.

Kortom, probeer nog eens :)
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

7
Is het nut van een mobiele website niet dat je niet hoeft in te zoomen? Ik kan veel kleine dingen nog steeds niet zien zonder in te loggen namelijk.

8
Hier op de Galaxy S 3 doet hij het goed!
Vind wel de knopjes redelijk klein voor een mobiele website, waardoor ik telkens op het verkeerde knopje druk. (of dat ligt aan mijn vingers natuurlijk :lol: ) de bestelknop is overigens wel groot genoeg

in het winkelmandje :

berekend gewicht bestelling : 0.00 kg ?

nog een stap verder bij 'uw gegevens' overlappen het veld voor opmerkingen en afterpay elkaar waardoor er maar een half veld voor opmerkingen is.

Verder een goed opgezette mobiele site, laad snel en alles is goed te vinden.

9
Je noemt het mobiel en het menu is anders maar ik blijf horizontaal scrollen.
Mobiel betekend dat je alles in de breedte van je scherm gaat passen en dat je dus niet horizontaal moet scrollen.
Ik vind het zo niets gebruikersvriendelijker dan de gewone site (die ook horizontaal scrollen nodig zou hebben).

edit: Alles is groot genoeg om wel beeldvullend te gebruiken. Misschien zorgen dat de site beeldvullend geladen wordt bij starten.