Goedkope flyer laten maken

1
Kennen jullie nog een goedkope online folder bedrijf.
Ik wil graag 250 - 500 flyers laten maken. Puur om uit te delen. Dus behoeft geen zwaar materiaal te zijn. Flyers van 210 mm x 100 mm.

Re: Goedkope flyer laten maken

3
Printcarrier is goed. Goede kwaliteit. Houd er wel rekening mee dat aan het einde van het bestelproces er belachelijk hoge 'betaalkosten' bijkomen die het drukken wat duurder maken als dat in de eerste instantie leek.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Goedkope flyer laten maken

6
Het Varaantje schreef:Printcarrier is goed. Goede kwaliteit. Houd er wel rekening mee dat aan het einde van het bestelproces er belachelijk hoge 'betaalkosten' bijkomen die het drukken wat duurder maken als dat in de eerste instantie leek.
Sofort is gewoon gratis, en daarmee kan je gewoon via je bank betalen.

Bovendien is Printcarrier een stuk goedkoper dan Drukwerkdeal.

Re: Goedkope flyer laten maken

7
Ik heb echt nog nooit gehoord van Sofort maar ik ga het ook niet speciaal voor hun aanvragen.

5 euro vragen voor een Ideal betaling is gewoon belachelijk. Voor CC of PayPal kan ik het begrijpen dat kost hun tenslotte ook geld maar Ideal.... Die 5 euro is overigens ook minimum. Als je voor bv 600 euro besteld kost betalen met Ideal je opeens bijna 15 euro. Dat is de reden waarom ik niet meer bij Printcarrier mijn drukwerk laat doen. Noem het administratie kosten ofzo maar wees er eerlijk over. Niet stiekem in hele kleine lettertjes bij betaalwijze. Het komt er gewoon op neer dat ze minimaal 2.5% duurder zijn dan dat ze aangeven. Tenzij je toevallig een een of ander Sofort account hebt.

Ben verder niet bekend met drukwerkdeal.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Goedkope flyer laten maken

8
Het Varaantje schreef:Ik heb echt nog nooit gehoord van Sofort maar ik ga het ook niet speciaal voor hun aanvragen.

5 euro vragen voor een Ideal betaling is gewoon belachelijk. Voor CC of PayPal kan ik het begrijpen dat kost hun tenslotte ook geld maar Ideal.... Die 5 euro is overigens ook minimum. Als je voor bv 600 euro besteld kost betalen met Ideal je opeens bijna 15 euro. Dat is de reden waarom ik niet meer bij Printcarrier mijn drukwerk laat doen. Noem het administratie kosten ofzo maar wees er eerlijk over. Niet stiekem in hele kleine lettertjes bij betaalwijze. Het komt er gewoon op neer dat ze minimaal 2.5% duurder zijn dan dat ze aangeven. Tenzij je toevallig een een of ander Sofort account hebt.

Ben verder niet bekend met drukwerkdeal.

Sofort hoef je niet aan te vragen. Is gewoon een online bankbetaling. Alleen kan dat alleen als je buitenlandse betalingen kunt verrichten.
Muurstickers & Sjablonen

Re: Goedkope flyer laten maken

9
Oke interessant.

Maar toch betaal ik liever via Ideal. Ik weet niet welke gegevens Sofort allemaal van mij kan inzien. Maar ook met hackers, privacy etc zie ik het niet echt zitten om bij de ene winkel met PayPal, de volgende met CC en weer een andere met Sofort etc etc te betalen. Wat een wildgroei. Gewoon IDeal vind ik genoeg met PayPal voor buitenland. Ik zie geen toegevoegde waarde aan Sofort alleen weer een extra partij waar ik toch wel heel gevoelige gegevens moet geven.

Is overigens slechts een aanmerking hoor. Als drukkerij an sich kan ik PrintCarrier wel aanraden.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Goedkope flyer laten maken

10
Ik maakte veel gebruik van DrukwerkExpert http://www.folderexpert.nl
Moet zeggen dat ik hier wel tevreden over was. Snel, niet duur en was tevreden met de kwaliteit van het drukwerk. En gelukkig geen verborgen extra kosten op het eind. (Ik geloof zelfs dat ze gratis verzenden) Volgens mij ook één van de goedkoopste voor simpele flyers met eigen ontwerp, zonder verplichte standaard templates o.i.d. Was toen nog geen €30 voor 1000 flyers van 10 x 21 cm.

Inmiddels maak ik geen gebruik meer van offline reclame (advertenties en flyers) omdat het te weinig oplevert in verhouding tot online adverteren.

Re: Goedkope flyer laten maken

12
Nou ik zou helemaal niet bij PrintCarrier gaan. De site alleen al is hatelijk om het zo te zeggen en dan dit stukje.

Aktuele betalingskosten:
Betaalwijze | Bedrag | Betaalvariant mogelijk tot bepaald hoogte van het bedrag
vooruitbetaling | 5,95 Euro | geen bedrag limiet
creditcard betalingen | 3% van het brutobedrag, minimaal 5,95 Euro | 1000 Euro
PayPal | min. € 4,00 Netto / € 4,76 bruto of 3% van het brutobedrag. | 1000 Euro
IDEAL min. | € 4,00 Netto / € 4,76 bruto of 2,5% van het brutobedrag. | 150 Euro

Re: Goedkope flyer laten maken

13
Zyra schreef:Nou ik zou helemaal niet bij PrintCarrier gaan. De site alleen al is hatelijk om het zo te zeggen en dan dit stukje.

Aktuele betalingskosten:
Betaalwijze | Bedrag | Betaalvariant mogelijk tot bepaald hoogte van het bedrag
vooruitbetaling | 5,95 Euro | geen bedrag limiet
creditcard betalingen | 3% van het brutobedrag, minimaal 5,95 Euro | 1000 Euro
PayPal | min. € 4,00 Netto / € 4,76 bruto of 3% van het brutobedrag. | 1000 Euro
IDEAL min. | € 4,00 Netto / € 4,76 bruto of 2,5% van het brutobedrag. | 150 Euro
Ja, de website is afschuwelijk. Maar ja, virtuemart, wie dat ooit bedacht heeft. Verder kan je zoals eerder al verteld gewoon gratis met sofort betalen. Erg klantvriendelijk is het niet, maar vanuit printcarrier zelf kan ik het wel begrijpen dat ze deze kosten hanteren.

Re: Goedkope flyer laten maken

14
Ja vooral als je weet ik waar zit en mensen er toch in blijven trappen. Er zijn zoveel goede Nederlandse drukkers (Vistaprint is meer voor particulieren). 5000 flyers voor ongeveer €40,- moet toch geen probleem zijn?

Tenzij je karton wil of ander soort materiaal of dubbelzijdig gedrukt. Maar dat weet je en er zitten wel goede tussen, ken ook een grafisch designer die haar producten laat drukken en weer verkoopt en echt het is perfect werk wat er afgeleverd wordt.

Re: Goedkope flyer laten maken

15
Raar dat ze een max bedrag rekenen voor Ideal...

PayPal en CC kan ik begrijpen. Daar heb je toch ook een risico dat je opgelicht wordt dat risico zou ik ook willen beperken maar IDeal is gegarandeerd... Als betaal je een ton.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Goedkope flyer laten maken

16
Shoppagina.nl schreef:Wij laten alles drukken bij flyeralarm. Snelle levering en spotgoedkoop!
Ah! Die verkopen eindelijk de ronde stickers voor een normale prijs waar ik al zo lang naar zoek! Ik heb nu 4-kanten besteld maar dat bevalt me niet. Volgende keer ga ik hier stickers bestellen :)
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]