Hallo,
heeft iemand hier ervaring met het inkopen in de VS?
Het gaat specifiek over HobbyTron.com
Ik ben geinteresseerd in het importeren in het airsoftgedeelte.
Nu is mijn vraag hoe het precies zit met importkosten en de problemen die er kunnen komen met het importeren van bijv. replica magazijnen, scopes e.d.
Het importeren van replica's hoeven we het niet over te hebben, want daar ga ik voorlopig nog niet aan beginnen.
Re: Importeren vanuit Amerika (HobbyTron)
2Ik haal regelmatig wat uit amerika (hobbymatig)
Wat me vaak tegen valt zijn de verzendkosten.
Vorig jaar heb ik zelfs een auto in the US gekocht maar dat heb ik via een agent laten regelen.
Ik denk dat jij het ook beter via een agent kunt doen.
Kost wel wat maar je hebt wel een stuk zekerheid, vooral als je met airsoft artikelen gaat beginnen.
Zou lullig zijn dat je het op het laatste moment niet ingevoerd kunt krijgen hetwijl het al in Nederland staat.
Wat me vaak tegen valt zijn de verzendkosten.
Vorig jaar heb ik zelfs een auto in the US gekocht maar dat heb ik via een agent laten regelen.
Ik denk dat jij het ook beter via een agent kunt doen.
Kost wel wat maar je hebt wel een stuk zekerheid, vooral als je met airsoft artikelen gaat beginnen.
Zou lullig zijn dat je het op het laatste moment niet ingevoerd kunt krijgen hetwijl het al in Nederland staat.
Re: Importeren vanuit Amerika (HobbyTron)
3De verzendkosten per order zijn inderdaad vrij stevig.
Dit is makkelijk op te lossen door grote order te plaatsen i.p.v. een aantal kleine.
De grootste vraagstukken zitten in de import kosten en problemen met douane i.v.m. replica's van magazijnen e.d.
Dit is makkelijk op te lossen door grote order te plaatsen i.p.v. een aantal kleine.
De grootste vraagstukken zitten in de import kosten en problemen met douane i.v.m. replica's van magazijnen e.d.