2
Nou normaal gesproken ben ik niet zo van de kritiek.. Maar ik kwam op je website en ik werd meteen met mij neus gedrukt op het feit dat ik de algemene voorwaarden goed moest lezen om misverstanden te voorkomen. En dat wekt dan meteen mijn argwaan. En achteraf ook wel een beetje terecht vind ik..

Uit je voorwaarden met mijn commentaar eronder:


2.3 Controleerd u bij ontvangst uw artikelen of het overeenkomt met uw bestelling.
Indien de bestelling beschadigd aankomt door tnt post,kunt u mij daar niet aansprakelijk voor stellen.


Klein grammaticafoutje bij "controleerd"; dat moet met een T op het eind. Maar wat ik erger vind is de rest: Je bent als webshophouder altijd verantwoordelijk voor je verzending. Als het stuk aankomt, al is het overduidelijk dat de postbode er mee is gaan zwemmen en op heeft staan springen, dat is jouw probleem met de TNT en niet die van de klant.


2.4 De foto`s worden door mijzelf gemaakt,hierdoor kan er kleurverschil zitten tussen de afbeelding op de site en wat u ontvangt.De kleur zal zo goed mogelijk beschreven worden bij de afbeelding.


Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik zou het anders formuleren. Maak het zo dat het kleurverschil aan de instellingen van de monitor van de klant kan liggen en niet aan jouw fotocamera. Nou is het net alsof je slechte foto's maakt. Alsof het jouw schuld is. Onnodig negatief naar jezelf toe dus. ;)

Ik zou ook niet uit de "ik" vorm praten maar meer met "wij". Uit naam van je bedrijf dus. Dat klinkt vaak wat zakelijker cq professioneler. Tenzij je graag dat persoonlijke erin wilt houden, dat is puur .. euh persoonlijk dus. :)


2.5 Alle prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen.


Ik twijfel een beetje of dit wel kan op een webshop. Een prijs is volgens mij in principe bindend.

Tot zover wat ik even snel kon zien. Heb even geen tijd nu dus kon niet verder kijken maar er zal ongetwijfeld meer reaktie volgen hier. ;)

3
oke dank voor je menig ik ga het aanpassen zoals je zegt

vind je meer met meer tijd hoor ik het graag danke

4
er word geen garantie gegeven op batterijen.en de ritsen van de tassen

wordt en de punt na batterijen moet weg.

Ik denk dat je heel je site nog even moet laten nakijken of grammatica. Het gebruik van spaties, komma's, punten, enters en hoofdletters klopt bijna nergens. Komt erg onproffesioneel over.

Voor de rest tsja is het niet mijn smaak qua layout, maar ik ben dan ook geen lady :P
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Ik kwam niet eens bij de tekst terecht, want ik kan dit heel slecht lezen. De kleurcombinatie is voor mij bijna niet te doen.
Dit kán aan mij liggen, dit heb ik veel vaker en ik ben ergens kleurenblind voor (maar dat is in de blauw-hoek). Misschien dat het is overgeslagen naar roze/zwart toe. :lol:
http://aagjedoeken.wordpress.com/

6
Dan even in een notendop voor jou Mieke..

Het is een standaard mijn webwinkel . nl winkel met een zwarte achtergrond en roze/magenta letters...

Verder niets speciaals...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

8
Dat geloof ik direct, ladysboetiek. Mij jaag je er in ieder geval mee weg.

@ Eentje: dank je wel voor de toelichting. :lol:

(Ik ga wel de mijne hier haast niet durven plaatsen tzt. :lol: )
http://aagjedoeken.wordpress.com/

9
wees gerust... als het zelf gemaakt is dan zal ik inhoudelijke commentaar geven... alleen al die bied meer, mijn webwinkel etc.. winkels lijken op elkaar dus daar geef ik verder geen commentaar op.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

11
Nog maar een kleinigheidje trouwens. mss ook weer van persoonlijke aard maar toch: Ik vind het raar dat er op ritsen van tassen geen garantie zou zitten. Ik weet niet of dit "normaal" is in de tassen branche? Lijkt me haast van niet. Het zou mij wel erg doen twijfelen om een tas bij je te kopen eerlijk gezegd. Vraag me af of je dat niet beter weg kan laten en gewoon die garantie stilzwijgend moet geven.

12
weet je voordat ik dit allemaal had neergezet in mijn voorwaarden
was ik eerst gaan neuzen bij andere webwinkels en kwam het daar ook wel tegen

vandaar ,maar je kan wel gelijk hebben

13
Ik kom het wel vaker tegen dat op ritsen geen garantie zit... waarschijnlijk omdat het bewegende delen zijn...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

15
Als je geen garantie krijgt op een rits, gaan de mensen wel denken dat het gehele product niet echt kwaliteit is.

Maar jouw tassen zijn goedkoop, dus de mensen verwachten dan ook geen topkwaliteit.

Dus in dit geval kan je het wel toepassen.
Bij duurdere tassen zou ik wel garantie geven, om ze beter te kunnen verkopen.

16
Wat is eigenlijk de bedoeling van de naam?
Als je het woord vrouwen in het Engels wil is het natuurlijk Ladies Boetiek maar volgens mij refereer je aan jezelf als Lady, dan klopt het in de Engelse spelling niet maar in de Nederlandse wel.
Zo, genoeg kleine insectjes geneukt.

Waar komt de naam precies vandaan probeer ik te vragen. :wink:

17
pffffffffff tjonge tjonge .this gewoon een leuke NEDERLANDSE naam
en niks geen bij bedoelingen of zo

18
Naam lijkt me toch wel van enigzins belang dus daar heb je ook over nagedacht neem ik aan.

Maar als Lady een naam is en je hanteert de Nederlandse spelling dan klopt het zoals ik al zei wel, met apostrof.
Zelf zou ik eerder hebben gekozen voor Ladies Boetiek, of beter Dames Boetiek. Op welke keywords wil je gevonden worden?

21
Er zijn heel veel fouten in de spelling te vinden. Eerlijk gezegd zou dit bij mij overkomen als onprofessioneel. Het lijkt me verstandig iemand hier naar te laten kijken.

Daarnaast moet ik mijn ogen bijna samenknijpen door dat felle roze. Maar goed smaken verschillen ;-). Succes met je winkel.

22
is er een programma dan die dit na kan kijken ?
via frontpage heb ik wel een spellings controle laten doen,daar kwam niet veel uit

23
heb zelf maar ff gezocht en gevonden
ik heb een spellings controle laten doen en tja er zaten 2 fouten in

geef mij eens aan dan waar volgens jullie die fouten zitten ?

Re: ladysboetiek

24
Ik ga niet je hele website nakijken, maar zoals je ziet heb ik al wat dingen opgeschreven. Het gaat ook om de opbouw van de zinnen. De zinnen zijn niet logisch opgebouwd. Veel zinnen hebben onnodig spaties en sommige woorden hebben zomaar een hoofdletter.

dus goed opletten als je een betaling gaat...... doen welk land je weg komt. (gekke zin)
1:2 Alles word zoveel mogelijk verzonden als...word moet met dt dus wordt.
rose steen...moet zijn roze steen
Deze tas word altijd verzonden via pakketje ... moet zijn wordt altijd verzonden, dus met dt.
Dit is Geen medailon...Dit is geen medaillon...dus geen zonder hoofdletter en medaillon met twee letters 'l'.
haar klem.....moet zijn haarklem.