Sieraden leveranciers/ groothandels in het noorden

1
Hallo iedereen,

Al een tijdje loop ik met het idee rond om een eigen 'onderneming' te beginnen, mijn interesse ligt bij het verkopen van sieraden en dergelijke. Nu heb ik al een tijdje op het internet gezocht naar groothandels bij mij in de buurt, maar helaas zijn alle groothandels die ik heb kunnen vinden in het zuiden van het land. Zelf woon ik in het noorden, en vroeg mij af of bij iemand bij jullie bekend is of er een groothandel gevestigd is in het noorden van het land. Uiteraard weet ik dat veel verkoop via internet gaat, maar toch zou ik graag een groothandel willen bezoeken.

mvg Anika

Re: Sieraden leveranciers/ groothandels in het noorden

2
Echt? Ik vermoed dat je in Nederland de 8ste bent die vandaag een sierradenwebshop wil beginnen. Volgens mij hebben we er nog meer dan dat er inwoners zijn :?

Anyway, het zuiden is niet zo ver, als je er echt voor wilt gaan maak je een afspraak en rijd je er heen.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Sieraden leveranciers/ groothandels in het noorden

5
Ga naar de trade markt in Utrecht. Daar is een aparte afdeling 'jewels en watches'. Even checken via de site wanneer de volgende beursdag is (Vorige week maandag was er 1. Net gemist) Heb je een hele afdeling met sieraden aanbieders bij elkaar.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]