Re: Feedback gevraagd

2
Ik vind bij de slider op de beginpagina de vakjes aan de rechterkant wat vreemd. Ze zijn ook wat snel om soms alle tekst te lezen.

Persoonlijk zou ik de bestelknop een heldere, opvallende, andere kleur geven, zodat die er goed uitspringt.

Het blauw van een actieve pagina in het menu bovenin vloekt met de achtergrond.

Ik zie 1, bijzonder korte, blog. Daar kun je veel meer uithalen.

Als ik met mijn muis over de afbeeldingen ga komt er een zwart vlak met de foto erop. De foto is daar erg lelijk uitgesneden. Is dat een bug, of moet het echt zwart zijn? Ik vind gewoon wit namelijk stukken mooier.

Re: Feedback gevraagd

3
Hoi Tino,

Ik vind je site een nette uitstraling hebben met een zakelijke look&feel. Je hebt gekozen voor een blauwe kleurstelling, dat volgens mij goed bij de verkochte producten past. (ik vind klikaanklikuit echt fantastisch trouwens). Wel vind ik de site soms ietwat saai. Misschien kun je een 2e kleur gebruiken om het iets op te frissen.

Een paar andere opmerkingen:
-Ik zou je telefoonnummer bovenaan zetten
-Winkelmandje staat links, je kunt deze rechtsboven zetten. Daar staat ie vaak.
-Bestelknop in afwijkende kleur maken, dan valt deze meer op.

Ik ken jouw marges niet, maar ik zou als consument geen 6,75 willen betalen aan verzendkosten. Deze vind ik een beetje aan de hoge kant. Of ben je heel goedkoop met je producten en haal je een beetje marge terug uit je verzendkosten?

gr,

Michel

Re: [waltin.nl] Feedback gevraagd

4
Ik heb 2 jaar geleden het hele huis voorzien van Klik aan Klik uit, en volgens mij liggen de prijzen van de TS een flink stuk later. Geen idee hoe dat op andere webshops is tegenwoordig.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [waltin.nl] Feedback gevraagd

5
Dag Tino,

Het kan zijn dat onderstaand al is benoemd, ik heb de berichten van de andere gebruikers niet gelezen maar dit is wat mij opviel:

Ik vind de webshop persoonlijk te fel qua kleur. Dit kan ook aan mij liggen aangezien ik net wakker ben en er een compleet wit scherm op mijn hoofd knalt:D.

Als nieuwe bezoeker op je site is het mij niet direct duidelijk wat de webshop verkoopt.
Daarnaast zie ik geen reden waarom ik perse bij deze webshop moet kopen. Noem voordelen op om een call-to-action op te roepen; bijvoorbeeld;
- Levering binnen één dag
- Bestel nu, betaal later

Vergroot de buttons van het winkelmandje, uit onderzoek blijkt dat 'grotere' buttons de call-to-action verhogen.

Google hecht enorm veel waarde aan content. Wil je hoger scoren in Google? schrijf dan content.
Je webshop, (in ieder geval je homepage en categorieën) bestaat voornamelijk uit afbeeldingen. Op deze manier snapt Google niet goed waar je webshop over gaat.

Persoonlijk zou ik een andere template gebruiken.
Ik zie op de homepage ook geen inlog mogelijkheden.

Wanneer ik een product bestel dan moet ik verschillende pagina's door om uiteindelijk te betalen.
Pas het one-step-checkout proces toe. Met dit proces creëer je veel minder 'exits' en is het overzichtelijker voor de klant aangezien alles op één pagina staat.

Voeg een telefoon nummer en eventueel chat functie toe om de betrouwbaarheid te vergroten.

Hoop dat je er wat mee kan!

Gr

Ton

Re: [waltin.nl] Feedback gevraagd

6
Beste,

Bedankt voor jullie feedback tot nu toe, ik heb er een paar dingen uitgehaald die ik gelijk toe ga passen.
Ik zal medio volgende week een heel eind zijn denk ik, dan meld ik me weer.

meer feedback , of nieuwe feedback is altijd welkom.

grt

Tino
Tino Buuron

http://www.waltin.nl

Re: [waltin.nl] Feedback gevraagd

7
waltin schreef:waar er leermomenten zijn.
Bij de RELED Retrofit PL9, 9 Watt geef je aan dat deze voor zowel een 2 pins als 4 pins te gebruiken is. Dat kan niet, deze hebben verschillende aansluitingen.

Je geeft aan dat deze de lampvoet G24q-3 heeft en dat is een PL-C 4 pins in 26 watt of een Dulux D/E in 26 watt. Dat zijn de enige wattages die je met deze lamp kunt vervangen.
Echter, een 26 watt PL-C of Dulux D/E heeft 1800 Lumen (= lichtopbrengst) en deze LED vervanger maar maximaal 680 Lumen.

Jouw klanten, die dit product kopen en hopelijk toevallig een 26W PL-C 4pins of Dulux D/E 26W hebben anders gaat het sowieso niet passen/werken, hebben nu als resultaat 3 x minder licht...
Om dezelfde lichtopbrengst te krijgen moet deze LED lamp 3 keer krachtiger worden. 3 x 9 is echter 27 en betekent zelfs een hoger verbruik dan de PL-C lamp of Dulux D/E lamp om dezelfde lichtopbrengst te krijgen.

Dit was het leermoment ;)
Verder vind ik de site er goed uitzien en aan bepaalde leveranciers en jouw bedrijfspand kan ik zien dat het niet alleen op basis van dropshipping is. Dat is een +1 maar neem niet klakkeloos alles over van leveranciers, dat kan je geld kosten.

Re: [waltin.nl] Feedback gevraagd

8
Beste FraFra,

Bedankt voor je input, ik heb de PL's er even afgehaald.
Deze hebben we 2 jaar geleden eens geplaatst maar verder niet meer naar om gekeken..

Ik zal je advies ter harte nemen vwb de teksten van de fabrikanten, dit kan inderdaad wel eens nadelig uitpakken.

Ik heb reeds wat opmerking van eerdere reacties verwerkt..

Bedankt!

grt

Tino
Tino Buuron

http://www.waltin.nl

Re: [waltin.nl] Feedback gevraagd

11
Goedenavond,

Ik heb na de reacties van mijn feedback vraag op dit forum mijn site eens grondig onderhanden genomen, eigenlijk is hij totaal veranderd.
Ik heb in de biedmeer omgeving een andere stijl gekozen en vindt zelf dat de site er nu strak uitziet.

maar graag ontvang ik feedback van de mede forum gebruikers.

alvast bedankt voor jullie reactie,


Tino Buuron

http://www.waltin.nl
Tino Buuron

http://www.waltin.nl