princessjewels wat vinden jullie ervan?

1
hallo allemaal, sinds een half jaar heb ik een webshop met prachtige sieraden .met originele swarovskisteentjes. toen ik een paar jaar geleden op vakantie in mexico was, heb ik het artikel leren kennen .en was meteen enthousiast,maar na een half jaar geleden de stap genomen te hebben, kontakt met de leverancier e.d ,valt het me toch tegen om het goed te promoten .kunnen jullie me wat adviezen geven ?ik zal jullie heel erg dankbaar daarvoor zijn .
ik heb ervaren dat het internet een groot spinnenweb is waar ik bijna niet uit kom ,ik hoop dat jullie er meer in thuis zijn dan ik.mijn webshop heet http://www.princessjewels.nl. lieve groetjes princess

Re: princessjewels wat vinden jullie ervan?

3
PeterPastoor schreef:Je hebt een hotmailadres als mailadres. Niet mooi :)

Bij de voorwaarden heb je alles dubbel staan. Bij de voorwaarden heb je alles dubbel staan.

Ik zie geen kvk-nummer en btw-nummer.

Retourzending is wettelijk bepaald binnen 7 werkdagen na de dag van ontvangst.
hallo peter ik heb wel een kvk nummer en een btw nummer hoor ,maar wel bedankt voor de snelle reactie hoor. liefs princess
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: princessjewels wat vinden jullie ervan?

5
hallo peter ,nog even een reactie van princess ,ik moet me toch even verontschuldigen hoor ,ik heb direct mijn kvk en btw nummer erop gezet,ik dacht dat dat zichtbaar was voor de klant ,maar dat was dus niet zo .de algemene voorwaarden die staan er inderdaad dubbel op ,maar ik weet niet hoe ik dat weg moet halen ,ik neem morgen direct contact op met het helpcentrum van de webwinkelnogmaals bedankt liefs princess

Re: princessjewels wat vinden jullie ervan?

8
Nee, ik heb gewoon blind jouw link gevolgd die jij had getypt in je eerste bericht. :|

Enne, weet je heel, heel zeker dat het Swarovski is? Ik vind het iets te goedkoop voor Swarovski namelijk. Diaphani collectie levert nog meer op als ik google, waarop ze allemaal hetzelfde claimen.
Maar dan hoor je er wel een keurmerk bij te hebben, volgens mij.
http://aagjedoeken.wordpress.com/