Webshop Daily Discount te koop!

1
Beste,

http://www.daily-discount.nl is een webshop met uitsluitend Samsung en Apple smartphone accessoires. Deze website gaat door gebrek aan tijd van mijn kant de verkoop in. Bij het kopen van de webshop is het mogelijk om het bestaande assortiment aan producten, de gehele administratie, de logo's en banners en social media pagina's over te nemen.
De voorraad aan producten ligt ongeveer op de 100 á 200 stuks. Bij de webshop zit een compleet en simpel te bedienen CMS.

Uiteraard is de naam Daily Discount ook prima te gebruiken om andere producten of diensten aan te bieden.

Met vriendelijke groet,
Jeen G

Re: Webshop Daily Discount te koop!

2
Ook is het mogelijk hier een bestaande webshop te koop aan te bieden.
De volgende gegevens zien wij graag terug bij het te koop aanbieden van een webshop:
- indicatie verkoopprijs
- indicatie maandelijkse bezoekers
- welke branche
- indicatie omzet
- indicatie winst
- indicatie waarde voorraad
- oprichtingsdatum
- conversie percentages

Re: Webshop Daily Discount te koop!

3
De webshop ligt op dit moment in principe stil (door gebrek aan tijd). Er is dus weinig activiteit op en achter de site. De verkoopwaarde van de voorraad ligt om en nabij de €1500,- en de richtprijs van de webshop ligt ergens tussen de 1000 en 2500 euro, afhankelijk van wat er allemaal afgenomen wordt. Site is opgericht in november 2011.

Re: Webshop Daily Discount te koop!

4
DailyDiscount schreef:De webshop ligt op dit moment in principe stil (door gebrek aan tijd). Er is dus weinig activiteit op en achter de site. De verkoopwaarde van de voorraad ligt om en nabij de €1500,- en de richtprijs van de webshop ligt ergens tussen de 1000 en 2500 euro, afhankelijk van wat er allemaal afgenomen wordt. Site is opgericht in november 2011.
Als je geen verkopen hebt maakt dit je webwinkel dus zonder enige waarde. Leuk dat je een voorraad hebt met een verkoopwaarde maar dit is niets meer dan een inkoop die je gedaan hebt bij een groothandel. Als koop je in voor een ton de verkoopwaarde hiervan maakt niet uit. Je kan proberen de inkoopsprijs te vermelden. Misschien dat je het voor een percentage van de inkoopsprijs kan verkopen. Maar het echte werk, een webWINKEL met omzet is dit niet.

Ik denk dat je beter het domein los kan verkoper. Daar kan je denk ik nog wel een paar tientjes voor krijgen. Kwa winkel meen ik een standaard gekochte template te herkennen. Je kan proberen het te verkopen aan mensen die hier komen met vragen over een webwinkel hoesjes beginnen komen. Misschien dat je er dan nog 100 euro ofzo voor kan krijgen.

Meer is je winkel echt niet waard. Tenzij je daadwerkelijk met verkoopcijfers kan komen.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop Daily Discount te koop!

5
Het Varaantje schreef:
DailyDiscount schreef:De webshop ligt op dit moment in principe stil (door gebrek aan tijd). Er is dus weinig activiteit op en achter de site. De verkoopwaarde van de voorraad ligt om en nabij de €1500,- en de richtprijs van de webshop ligt ergens tussen de 1000 en 2500 euro, afhankelijk van wat er allemaal afgenomen wordt. Site is opgericht in november 2011.
Als je geen verkopen hebt maakt dit je webwinkel dus zonder enige waarde. Leuk dat je een voorraad hebt met een verkoopwaarde maar dit is niets meer dan een inkoop die je gedaan hebt bij een groothandel. Als koop je in voor een ton de verkoopwaarde hiervan maakt niet uit. Je kan proberen de inkoopsprijs te vermelden. Misschien dat je het voor een percentage van de inkoopsprijs kan verkopen. Maar het echte werk, een webWINKEL met omzet is dit niet.

Ik denk dat je beter het domein los kan verkoper. Daar kan je denk ik nog wel een paar tientjes voor krijgen. Kwa winkel meen ik een standaard gekochte template te herkennen. Je kan proberen het te verkopen aan mensen die hier komen met vragen over een webwinkel hoesjes beginnen komen. Misschien dat je er dan nog 100 euro ofzo voor kan krijgen.

Meer is je winkel echt niet waard. Tenzij je daadwerkelijk met verkoopcijfers kan komen.
Ik kan me in geen enkel punt van je argumentatie echt vinden. Als eerste suggereer je dat ik totaal geen verkoop heb waardoor ik geen 'echte' webwinkel ben. Ik gaf aan dat er op moment weinig activiteit is, er wordt dus weinig aan gedaan. Echter is er wel al een omzet gedraaid van meer dan €3000,- en dit loopt nog steeds op (kan aangetoond worden a.d.h.v de administratie).

Daarnaast is de domeinnaam Daily Discount internationaal te gebruiken en is het een markttechnisch zeer sterke naam. Onder deze naam zijn verschillende producten en diensten aan te bieden, meer dan een paar tientjes is deze naam dan ook wel waard.

Makkelijk om zo te roepen dat je 'denkt een gekochte template te herkennen'. Dat is niks meer dan in het luchtledige iets suggereren. Of deze template gekocht is durf ik niet te zeggen, heb de webshop namelijk niet zelf geprogrammeerd.

Misschien dat dit verhaal iets meer inzicht geeft in hoe Daily Discount er daadwerkelijk voorstaat en is het nu iets makkelijker op waarde te schatten. Los van het feit dat de social media pagina's, emaildatabase, logo's, banners en administratie ook nog een zekere waarde hebben.

Re: Webshop Daily Discount te koop!

6
DailyDiscount schreef: Ik kan me in geen enkel punt van je argumentatie echt vinden. Als eerste suggereer je dat ik totaal geen verkoop heb waardoor ik geen 'echte' webwinkel ben. Ik gaf aan dat er op moment weinig activiteit is, er wordt dus weinig aan gedaan. Echter is er wel al een omzet gedraaid van meer dan €3000,- en dit loopt nog steeds op (kan aangetoond worden a.d.h.v de administratie).

Daarnaast is de domeinnaam Daily Discount internationaal te gebruiken en is het een markttechnisch zeer sterke naam. Onder deze naam zijn verschillende producten en diensten aan te bieden, meer dan een paar tientjes is deze naam dan ook wel waard.

Makkelijk om zo te roepen dat je 'denkt een gekochte template te herkennen'. Dat is niks meer dan in het luchtledige iets suggereren. Of deze template gekocht is durf ik niet te zeggen, heb de webshop namelijk niet zelf geprogrammeerd.

Misschien dat dit verhaal iets meer inzicht geeft in hoe Daily Discount er daadwerkelijk voorstaat en is het nu iets makkelijker op waarde te schatten. Los van het feit dat de social media pagina's, emaildatabase, logo's, banners en administratie ook nog een zekere waarde hebben.
Dat suggereer ik niet dat suggereer jezelf. Lees de forum regels eens... Bovendien geeft Ilonajoy nog eens aan waar een advertentie aan dient te voldoen. Als je weigert om getallen aan te geven omdat je 'weinig activiteit' hebt komt dat inderdaad over als weinig verkopen. En nu opeens heb je maar liefst 3000 omzet... Komt nog eens bij dat je deze advertentie een half jaar geleden hier ook al hebt geplaatst.

Nee het logo is niks waard. En dat Android mannetje is stock image. Ook een Twitter of Facebook account met zo weinig followers is niets waard. Iedereen kan een facebook aanmaken namelijk. Jammer maar zo werkt het nueenmaal.

Maar goed je bent pas een half jaar bezig met de verkoop dus ik zou zo doorgaan. Een webwinkel met telefoonhoesjes zonder enige onderbouwing met cijfers verkoopt zichzelf...
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webshop Daily Discount te koop!

7
[/quote]

Dat suggereer ik niet dat suggereer jezelf. Lees de forum regels eens... Bovendien geeft Ilonajoy nog eens aan waar een advertentie aan dient te voldoen. Als je weigert om getallen aan te geven omdat je 'weinig activiteit' hebt komt dat inderdaad over als weinig verkopen. En nu opeens heb je maar liefst 3000 omzet... Komt nog eens bij dat je deze advertentie een half jaar geleden hier ook al hebt geplaatst.

Nee het logo is niks waard. En dat Android mannetje is stock image. Ook een Twitter of Facebook account met zo weinig followers is niets waard. Iedereen kan een facebook aanmaken namelijk. Jammer maar zo werkt het nueenmaal.

Maar goed je bent pas een half jaar bezig met de verkoop dus ik zou zo doorgaan. Een webwinkel met telefoonhoesjes zonder enige onderbouwing met cijfers verkoopt zichzelf...[/quote]

Ilonajoy geeft niet aan waar een advertentie aan dient te voldoen, het zijn slechts richtlijnen. Ik maak dat soort gegevens liever niet publiekelijk openbaar, dat is mijn goed recht volgens mij.
Dat ik deze advertentie een half jaar geleden ook heb geplaatst, dat klopt, toen de tijd was het hoogste bod 1500 euro en heb ik besloten nog even te wachten met de verkoop. Wat heeft dat er überhaupt mee te maken?

'Het logo is niks waard' is jouw mening maar je publiceert het als een feit. Hoe slechts een logo er ook uitziet, een logo maken kost altijd tijd en tijd is...? inderdaad, geld. Het logo vertegenwoordigt dus altijd enige waarde, hoe laag dat misschien ook is.
Een facebookpagina met 659 volgers is volgens jou ook niks waard. Toch is uit onderzoek gebleken dat één like een waarde van 130 euro vertegenwoordigt. Natuurlijk is er niemand die dit er voor betaald maar ik probeer hiermee enkel aan te geven dat jouw zogenaamde 'niks waard feit' hier ook niet opgaat. En dat iedereen een Facebook account aan kan maken; correct. Maar wat is je punt? 659 likers verzamelen en ook behouden is lang niet iedereen gegeven.

En ook de zin 'en nu heb je opeens 3000 euro omzet' zint mij niet. Hoezo opeens? Die omzet was er de hele tijd al maar er is nooit naar gevraagd. Zoals ik al zei, ik geef dit ook liever niet allemaal direct prijs. Bij interesse kunnen dit soort gegevens privé uitgewisseld worden. En 3000 euro omzet in 3 jaar tijd is niet veel, dus waar je grote verbazing vandaan komt snap ik ook niet zo goed.

En aan de hand waarvan suggereer je dat ik een half jaar aan het verkopen ben? En hoe kom je erbij dat ik een webwinkel in telefoonhoesjes ben? Al met al snapte ik je punt aan het begin best, maar nu probeer je me onderuit te halen met zogenaamde 'feiten' die nergens op gebaseerd zijn.

Re: Webshop Daily Discount te koop!

8
Het zijn wel degelijk de regels... Daarom heet het topic: "Regels vraag & aanbod - handel" en niet "suggesties vraag & aanbod - handel". Verder mag je ook niet een account aanmaken alleen om te verlopen en mag je ook geen anoniem account aanmaken. Ik snap dus niet waarom dit topic nog niet is weggehaald.

Iets wat niemand koopt is niets waard. Enneh Ilonajoy heeft het wel degelijk gevraagd. Verder ga ik niet eens meer in op je post. Je hebt geen gelijk maar wordt maar boos op mij dat helpt.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webshop Daily Discount te koop!

9
Het draait niet alleen om de forumregels. Je aanbod is ook onduidelijk en misleidend.
DailyDiscount schreef:Dat ik deze advertentie een half jaar geleden ook heb geplaatst, dat klopt, toen de tijd was het hoogste bod 1500 euro en heb ik besloten nog even te wachten met de verkoop. Wat heeft dat er überhaupt mee te maken?
Je vraagt een halfjaar later:
DailyDiscount schreef:[…] ergens tussen de 1000 en 2500 euro […]
Dus: het bod van € 1.500 was enerzijds goed genoeg maar anderzijds weer te weinig.

Wees eens concreet. :!:
StoreCore.io

Re: Webshop Daily Discount te koop!

10
Ward schreef:Het draait niet alleen om de forumregels. Je aanbod is ook onduidelijk en misleidend.
DailyDiscount schreef:Dat ik deze advertentie een half jaar geleden ook heb geplaatst, dat klopt, toen de tijd was het hoogste bod 1500 euro en heb ik besloten nog even te wachten met de verkoop. Wat heeft dat er überhaupt mee te maken?
Je vraagt een halfjaar later:
DailyDiscount schreef:[…] ergens tussen de 1000 en 2500 euro […]
Dus: het bod van € 1.500 was enerzijds goed genoeg maar anderzijds weer te weinig.

Wees eens concreet. :!:

Bod van 1500 euro was toen voor het totaalpakket. Ik vraag nu tussen de 1000 en 2500 afhankelijk van wat er afgenomen word.

En @HetVaraantje, het is niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen, ik gaf in mijn eerste post inderdaad niet veel gegevens vrij maar dat was bewust. Verder wil ik niet de discussie gaan voeren welk onderdeel wel of geen geld waard is, ik wacht gewoon op een mooi bod, en als die niet komt, prima, dan laat ik de shop draaien zoals ie nu doet. :)

Re: Webshop Daily Discount te koop!

11
Dat mooie bod ga je gewoon niet krijgen op deze manier. Wees eerst eens duidelijk met wat je precies aanbied. Hoeveel klanten, omzet, marge etc etc. Niemand gaat veel geld geven voor zo'n vage omschrijving. Zie het als hulp.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webshop Daily Discount te koop!

12
DailyDiscount schreef:Bod van 1500 euro was toen voor het totaalpakket. Ik vraag nu tussen de 1000 en 2500 afhankelijk van wat er afgenomen word.
Pardon, dus een totaalpakket kost € 1.500 en een onderdeel kost tot € 2.500?

Dat noemen we een ”wonderbaarlijke vermenigvuldiging”.

Als je nou slim bent, splits je het totaalpakket van € 1.500 op in 1.000 deel-pakketten. Dan verdien je namelijk 1.000 × € 2.500 = € 2.500.000.

2,5 miljoen euro, wat eens kans, zo in de schoot geworpen, je wordt er stil van.

Eelco, eat your heart out!

Re: Webshop Daily Discount te koop!

16
Ward schreef:
DailyDiscount schreef:Bod van 1500 euro was toen voor het totaalpakket. Ik vraag nu tussen de 1000 en 2500 afhankelijk van wat er afgenomen word.
Pardon, dus een totaalpakket kost € 1.500 en een onderdeel kost tot € 2.500?

Dat noemen we een ”wonderbaarlijke vermenigvuldiging”.

Als je nou slim bent, splits je het totaalpakket van € 1.500 op in 1.000 deel-pakketten. Dan verdien je namelijk 1.000 × € 2.500 = € 2.500.000.

2,5 miljoen euro, wat eens kans, zo in de schoot geworpen, je wordt er stil van.

Eelco, eat your heart out!
Volgens mij probeer je alleen maar te provoceren, maar ik zal het speciaal voor jou toch nog een keer uitleggen. Je vroeg mij waarom ik destijds het bod van 1500 euro niet heb geaccepteerd terwijl ik nu tussen de 1000 en 2500 euro vraag. Ik antwoordde daarop dat die 1500 euro van toen geboden werd voor het totaalpakket. Daar ging ik niet mee akkoord omdat ik ongeveer 2500 euro voor het totaalpakket wil hebben. Het minimum van 1000 euro die ik aangeef is voor één of enkele onderdelen.

Als je iets langer had gewacht met het maken van je geweldige grap dan was deze beredenering misschien ook wel zelf bij je opgekomen.

ngeersing schreef:Wat vraag je voor de domeinnaam alleen ? De rest heb ik geen belang bij.
Zie privebericht.

Het Varaantje schreef:Dat mooie bod ga je gewoon niet krijgen op deze manier. Wees eerst eens duidelijk met wat je precies aanbied. Hoeveel klanten, omzet, marge etc etc. Niemand gaat veel geld geven voor zo'n vage omschrijving. Zie het als hulp.
Misschien heb je ook wel gelijk. Maar ik denk dat ik met de aanvullende berichten toch een redelijk beeld heb gegeven van de status van de webshop. Zo niet kunnen mensen me altijd een PM sturen voor aanvullende info.

Re: Webshop Daily Discount te koop!

17
Er is er maar 1 achterlijk en dat ben jij als jij een bod van 1500 niet hebt aangenomen. Dat is ongeveer 1450 meer dat jouw hele site waard is.

Verder ben jij een bijzonder onaangemaam persoon en ik mag hopen dat jij met posts en al verwijderd wordt van het forum. Je gaat maar kijken of er op marktplaats iemand dom genoeg is om met jou zaken te doen en het gat in de markt genaamd 'telefoonhoesjes'.

Of wacht, gewoon deze posts laten staan en kijken wat het met je omzet (al geloof ik niet dat je die hebt) doet als mensen die op je bedrijfsnaam zoeken bij dit topic terecht komen. Overigs nog een reden waardoor je site waardeloos is. Dit blijft nog wel even in google staan en zal evt verkopen schaden
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webshop Daily Discount te koop!

18
Oh laf zeg. Snel je post aanpassen...

Eerst stond er dit:
Ben je nu serieus achterlijk of probeer je alleen maar te provoceren? Je vroeg mij waarom ik destijds het bod van 1500 euro niet heb geaccepteerd terwijl ik nu tussen de 1000 en 2500 euro vraag. Ik antwoordde daarop dat die 1500 euro van toen geboden werd voor het totaalpakket. Daar ging ik niet mee akkoord omdat ik ongeveer 2500 euro voor het totaalpakket wil hebben. Het minimum van 1000 euro die ik aangeef is voor één of enkele onderdelen.

Als je iets langer had gewacht met het maken van je geweldige grap dan was deze beredenering misschien ook wel in jouw beperkte brein komen binnensijpelen.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webshop Daily Discount te koop!

20
Het feit dat ie niet alles op tafel wil leggen zegt al genoeg, ondanks dat ik direct de 'spelregels' aan 'm heb uitgelegd als eerste reactie na zijn plaatsing.

Lijkt me toch wel handig als je de boel wilt verkopen.

Re: Webshop Daily Discount te koop!

24
Op de vraag wat de domeinnaam alleen kost krijg ik in een pb de vraag "aan wat voor bedrag ik zelf zat te denken".

Als ik een nieuwe auto koop dan vraagt de dealer toch ook niet aan welk bedrag ik zelf zit te denken...

Kom gewoon eens met bedragen.
Je hoopt nu gewoon een gek te treffen die een veel te hoog bedrag bied.

Succes ermee

Re: Webshop Daily Discount te koop!

25
ls ik een nieuwe auto koop dan vraagt de dealer toch ook niet aan welk bedrag ik zelf zit te denken..
Een nieuwe auto niet, maar bij een tweedehands op marktplaats is het wel bieden. En deze naam is ook tweedehands....
Zo gek toch niet om een bedrag te noemen wat het jou waard is.

Re: Webshop Daily Discount te koop!

26
PaulG schreef:
ls ik een nieuwe auto koop dan vraagt de dealer toch ook niet aan welk bedrag ik zelf zit te denken..
Een nieuwe auto niet, maar bij een tweedehands op marktplaats is het wel bieden. En deze naam is ook tweedehands....
Zo gek toch niet om een bedrag te noemen wat het jou waard is.
Dan staat er meestal wel een vraagprijs bij...


Ontopic: Wat is de uiterste prijs waar je het hele verhaal voor weg wil doen?

Re: Webshop Daily Discount te koop!

27
ngeersing schreef:
Ontopic: Wat is de uiterste prijs waar je het hele verhaal voor weg wil doen?
Afbeelding


So, what you really take for it?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]