Ik wil mij even voorstellen..

1
Hallo,

Ik ben Kenny. Sinds kort begonnen met een webwinkel in luxe design kussens. Ik heb gebruik gemaakt van bestaande webwinkel-software. Het doel is uiteindelijk om een website op maat te laten maken. Toch ben ik redelijk tevreden tot nu toe, ik zie al resultaten dus dat is positief.

Het webwinkelforum lijkt me interessant en leuk om te volgen. Ik hoop veel tips & tricks van de vergevorderde internetondernemer te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Kenny
Creatives by PL. - Luxe woonaccessoires

Re: Ik wil mij even voorstellen..

2
Hey Kenny,

ziet er leuk uit.
Images laden bij mij erg langzaam, maar kan aan mij liggen.

Markt voor kinderen lijkt me interessant, maar wellicht wat prijzig. http://www.creativesbypl.nl/a-35926290/ ... et-schaap/

Wat is het vershil met een losse poef kopen en daar gewoon een nici schaap op te zetten?

Ook vraag ik me af wat je levertijd is..Heb je dingen op voorraad of gaat dat flinke tijd duren?
--

nou succes! Het lijkt mij een vrij unieke markt:)
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl

4
Het verschil met een losse poef kopen is het feit dat je bij losse poefen eerst moet aangeven welke stof je wil. De kinderpoefen zijn kant en klaar en hebben geen keuze mogelijkheden. Daarnaast zijn er 3 verschillende soorten poefen te bestellen. Daar zit het verschil in.

De levertijd op al mijn producten is max. 30 dagen. Dit komt door het feit dat ik op bestelling werk. Dus wanneer een bestelling geplaatst word maak ik de producten. Uiteraard heb ik van alle producten al een exemplaar op voorraad. Wanneer de producten direct leverbaar zijn stel ik de klant hiervan direct op de hoogte d.m.v. mail/telefoon. Tevens al het email verkeer beschikt over een duidelijke aanduiding.

@Henk, ik zie de fout inderdaad. Stom, over het hoofd gezien. Bedankt voor je scherpe blik, haha!
Creatives by PL. - Luxe woonaccessoires
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
De website ziet er goed uit hoor! Maar een levertijd van 30 dagen is wel heel erg lang.
Voor een verjaardagscadeau zou dit al afvallen omdat de meeste hun aankoop uitstellen tot het laatste moment.

Misschien kun je door een grotere voorraad te maken de levertijd verkorten?

Succes!