Voorstellen

1
Mijn naam is Caroline en inmiddels heb ik besloten mij toch eens voor te stellen op dit forum.

Al jaren ben ik een echte Jobhopper, de laatste jaren heb ik het geluk gehad om werk zelfstandig te verrichten. Zo heb ik jaren lang restaurants gehad en met veel plezier. Ik kwam er echter achter, dat ik de zaak openen, creëren, commercieel alles in juiste banen leiden, dat ik dat geweldig vond, maar zodra het creëren weg was, was voor mij de lol er af. Zo ben ik erachter gekomen dat ik mijn beroep compleet gemist had! Door de jaren heen heb ik me altijd bezig gehouden met kunst,maar er helaas veel te weing mee gedaan. Ik maak grote abstracte doeken, dat had geloof ik, mijn beroep mogen zijn. Voor de liefhebbers http://www.cjvis-fineart.com. Maar voor mij is dit forum interessant doordat ik mijn partner ordersteun met zijn Native Franse ondersteunende diensten voor webwinkels, van een Native Franstalige klantenservice ondersteuning, tot een Belgisch of Frans telefoonnummer of e-mail vertaling, Ip adres etc. etc.. Ik hoor de gehele dag de Franse taal om mij heen. Maar ja dat gebeurd als je getrouwd bent met een Fransman.
Ik hoop op dit forum meer webwinkels te vinden, die volop aanwezig zijn met hun webwinkel in Frankrijk. Ook hoop ik nog mijn kennis van Seo te kunnen uit bouwen. Op een Forum meelezen geeft altijd ontwikkeling en houdt je op de hoogte.

Caroline. http://frenchatoffice.nl/

Re: Voorstellen

3
Cathelijne Dank je voor het compliment, het is zekers een handige service! Ben je ook aanwezig met je webwinkels in Franstalig België of misschien in Frankrijk? Indien je info nodig hebt, kan ik je graag een Presentatie zenden.

Re: Voorstellen

4
Welkom!

Als ik in de toekomst wil uitbreiden naar bijv. Frankrijk dan hou ik jou zeker in mijn achterhoofd. Leuk om te lezen dat je het "ontwikkelen" en "opzetten" leuker vindt dan "in een gespreid bedje te komen".
Creatives by PL. - Luxe woonaccessoires
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!