Mijn naam is Mireille, 26 jaar en sinds kort begonnen met ismi-jewels.
We (manlief en ik ) verkochten spullen altijd zo aan anderen, maar omdat het behoorlijk goed ging, besloten om online door te gaan. Helaas loopt dat nog niet zo als gehoopt haha!
Wel blijven we doorgaan en hopen dat we in de toekomst meer omzet kunnen maken.
Fijn forum dit en tips zijn altijd welkom!
Re: Voorstellen
2Welkom op dit forum!
Ik heb je url verwijderd uit je bericht. Die mag je als je wilt in je handtekening zetten. Dat is in te stellen in het menu bovenaan onder 'profiel'.
Ik heb je url verwijderd uit je bericht. Die mag je als je wilt in je handtekening zetten. Dat is in te stellen in het menu bovenaan onder 'profiel'.
3Welkom,
Het opzetten van een online webwinkel is vaak een heel gedoe! Om deze te laten "lopen" vaak ook. Je moet aan een heleboel dingen denken. Gelukkig kan je op dit forum op veel vragen een antwoord vinden.
Het opzetten van een online webwinkel is vaak een heel gedoe! Om deze te laten "lopen" vaak ook. Je moet aan een heleboel dingen denken. Gelukkig kan je op dit forum op veel vragen een antwoord vinden.
Creatives by PL. - Luxe woonaccessoires
4Welkom. Ik kan je als tip geven goed na te denken over je marketing. Dus hoe ga je jouw doelgroep bereiken?
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!