Hey allen,
Na een paar maanden meegelezen te hebben op het forum toch maar eens besloten me ook aan te melden. De website is nu circa een week online en zou graag jullie mening horen waar ik nog zaken kan verbeteren.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Matthijs
De Kristalmijn
Re: Graag jullie mening www.kristalmijn.nl
2ik reageer niet vaak in dergelijke review topics maar in deze gezien de branche wel 
Ik mis een telefoon nummer bij contact/over ons
de rest voelt wat simpel aan als website layout maar is ook persoonlijke smaak. Ik zou de header wel aanpassen zodat direct duidelijk is wat je verkoopt.
maak je producten met opties in je gewichten. dan heb je niet x keer zelfde product onder elkaar.

Ik mis een telefoon nummer bij contact/over ons
de rest voelt wat simpel aan als website layout maar is ook persoonlijke smaak. Ik zou de header wel aanpassen zodat direct duidelijk is wat je verkoopt.
maak je producten met opties in je gewichten. dan heb je niet x keer zelfde product onder elkaar.
3Beetje vreemde prijsstelling. Wat kan ik verwachten als ik bestel. 10 gram, 20 gram, 1 steen 2 stenen? Prijs per (10) gram lijkt me duidelijk en grote stenen wegen meer dan kleine.De prijs is per 10-20 gram. Dit zijn 1 a 2 stenen.
4Hey bedankt voor jullie reacties. Telefoonnummer gaat er nog komen en de lay out is bewust "simpel" gehouden omdat we rust wouden uitstralen. Hoop dat dat een beetje goed overkomt:)
Wat betreft de prijsstelling snap ik de onduidelijkheid wel een beetje. Probleem is dat ik hier nog geen betere manier voor heb. De stenen zijn natuurproducten waardoor elke steen een ander gewicht heeft. Daarnaast kan ik een steen van 7 gram niet verkopen omdat ik op deze klanten dan verlies zou maken (transactiekosten ed.) en mensen zijn meestal niet geïnteresseerd in 10 stenen.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties. Ik ga hier iig wat mee doen.
Wat betreft de prijsstelling snap ik de onduidelijkheid wel een beetje. Probleem is dat ik hier nog geen betere manier voor heb. De stenen zijn natuurproducten waardoor elke steen een ander gewicht heeft. Daarnaast kan ik een steen van 7 gram niet verkopen omdat ik op deze klanten dan verlies zou maken (transactiekosten ed.) en mensen zijn meestal niet geïnteresseerd in 10 stenen.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties. Ik ga hier iig wat mee doen.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!