Graag jullie mening over onze, net overgenomen, webshop!

1
Beste allen,

Wij hebben sinds een maand een bestaande webshop overgenomen, http://www.woonaccessoires-online.nl.
De vorige eigenaren hadden hem 3 jaar online.
Omdat hun geen tijd meer hadden hebben ze de site verkocht.
Wij hebben de afgelopen periode de shop aangevuld met nieuwe artikelen en zijn actief begonnen met social media.
Ook proberen wij op Google goed gevonden te worden door, bijna, dagelijks pakkende (anchor) teksten te schrijven en hebben ook een site ernaast http://www.woonaccessoiresonline.nl waar wij artikelen plaatsen die verwijzen naar producten op onze site.

Graag willen wij weten hoe anderen de site zien. Wij zijn natuurlijk in een gespreid bedje gekomen waardoor we misschien niet objectief genoeg kijken of iets werkt of juist niet.

Ik heb heel benieuwd naar jullie menig, zodat wij hiermee aan de slag kunnen.

Vriendelijke groeten, Marian

Re: Graag jullie mening over onze, net overgenomen, webshop!

4
Ik begrijp voorgaande reactie niet.

De shop is totaal niet overzichtelijk. Je weet niet waar je moet kijken op de homepage. Er is veel te veel gaande, zorg eerst maar voor rust in de tent.

Het valt op dat bij de producten de eigenschappen worden opgesomd. Probeer er een leuk aansprekend verhaaltje van te maken. Vertel waarom het een leuk product is.
Wedden dat je meer verkoopt?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag jullie mening over onze, net overgenomen, webshop!

5
Hi Ilonajoy,

Ik ben het helemaal met jou eens.
De homepagina is onoverzichtelijk.
Wij zullen er eens kritisch naar kijken wat wij daar allemaal kunnen veranderen.

Her en der ben ik bezig om verhaaltjes bij artikelen te schrijven maar daar gaat veel tijd in zitten..helaas.

In ieder geval bedankt voor je heldere kijk op de site.

Groeten Marian