Echt super dit om dit forum te ontdekken. Enorm leerzaam dus daar zijn we blij mee, dat even om te beginnen.
Ik ben Andreas Prins en al een jaar of 7 de drive om iets voor me zelf te doen. Echter vond ik het spannend de stap te nemen. De afgelopen jaren vanuit een passie met gezonde voeding bezig geweest. Op den duur werd dat zo groot dat ik het gevoel had daar iets mee te moeten doen. Een avondje gezellig eten met een goede vriend en ons bedrijf werd geboren. Dit met de gedachte dat een webshop starten als eigen bedrijf redelijk onschuldig is. Dat hebben we geweten....
Nu 9 maanden later hebben we onze lessen geleerd.
Zelf heb ik een achtergrond in de IT als black belt en ben daar veel met verbeteren bezig. Dit verbeteren spreek me aan en dat passen we ook toe in de webshop. We doen dit met de Lean Startup filosofie, de moeite waar je daar eens in te verdiepen.
Het bedrijf wat we hebben is food is Good. Nu is daar slechts 1 webshop aan gekoppeld. Ons doel is dit jaar de tweede te openen en onze droom is er veel meer te hebben naar de toekomst toe. Het format laat zich raden. We bouwen heel bewust ons bedrijf op onder Food is Good zoals al het social zodat we straks eenvoudig kunnen schalen.
Achter de webshop draait Magento Community met diverse plug-ins. We doen veel dingen zelf zoals fotografie, teksten, social en zoeken van partners. Ben je benieuwd naar wat het is geworden? [ur]www.gezondenotenkopen.nl[/url] of onze kennis base foodisgood.nl.
Re: Even voorstellen
2Hallo Andreas, mooie overzichtelijke webshop!
Ik ben zelf ook bezig met (biologische) voeding, wellicht kunnen we nog wat ervaringen delen.
Ik ben zelf ook bezig met (biologische) voeding, wellicht kunnen we nog wat ervaringen delen.
Re: Even voorstellen
3Welkom, mooie webwinkel. Mocht ik noten nodig zijn, dan weet ik je te vinden
.

WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m