Tradetracker hulp

1
Ik ben benieuwd of hier andere zitten die succesvol gebruik maken van Tradetracker. Momenteel hebben wij een account bij tradetracker en komt er af en toe een verkoop uit, maar ik zou dit graag omhoog willen.

Maar de vraag is hoe? Werken jullie veel met banners? productfeeds? verschillende campagne's?
En maken de transacties ook nog iet? Wij werken eigenlijk alleen met salestransacties.

Ik hoor het graag. :)

Re: Tradetracker hulp

2
Doe je er zelf iets aan om affiliates te werven, of laat je dat puur over aan Tradetracker? Zelf ben ik meer een fan van Daisycon omdat ik dat systeem iets beter vind werken. Maar normaal gesproken doen ze weinig aan/voor affiliates dus die moet je zelf even werven. Als die ook direct contact met de webwinkel hebben, reageren ze meestal vanzelf met gewenste bannerformaten/landingspages/commissies et cetera.
Nu op mijn weblogs:

Re: Tradetracker hulp

3
Momenteel niet. Tradetracker ligt bij ons een beetje te verstoffen. Momenteel zie ik dat er bij geaccepteerd 1.541 affiliaties staan. Wellicht is het handig om degen met een hoge performance index een bericht te sturen?